Gå til innhold

Jeg kunne da ikke bli gravid!!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk påvist PCOS i høst etter manglende menstruasjon siden juni 2007.

Gått og vært småkvalm i mange dager nå, og igår tok jeg en test,

JEG ER GRAVIIIIIID!!!!!!!!!!!!!!

måtte bare fortelle det til noen..... *knis*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en fantastisk nyhet!

Nesten et lite mirakel, jo!

GRATULERER SÅ MYE! :-D

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye! :-))

Jeg fant ut i morges at jeg er gravid. :-)

Lykke til videre

Gjest stockholms tjej_høygravid=)
Skrevet

åhh gratulerer så mye...vilket litet mirakel=)

Skrevet

GRATULERER!! ;D så gøy!!

(jeg er virkelig hormonell i dag,griner av alt

og nå griner jeg av glede for deg.*snufs*)

Skrevet

Hihi, jeg kunne heller ikke bli gravid. Var til legen 3 uker før jeg testet meg og fikk høre at med mine slimhinner så var det ingenting som ville feste seg, haha. Men så sitter jeg er da:P

Grattis med spire! =)

Skrevet

Gratulerer!

Skrevet

ååå, er så herlig å høre slike lykke historier :o) blir så glad på deres vegner.

Skrevet

åååh tuuusen takk :)

Ble en kjapp innledning det der, sitter på jobb sjø, så må sitte innpå BIM i smug :D

aaaaner ikke hvor langt jeg er på vei, men sluttet med piller i starten av Mai tror jeg, orket bare ikke mere, og siden "jeg ikke kunne bli gravid uten hjelp" så har ikke tanken streifet meg engang før igår... Var tenkt på å bestille meg legetime pga kvalmen som ikke gikk over da jeg satt og chattet med en veninne som er gravid, hun bare: du MÅÅ jo være det du og, jeg nektet å tro det, men kjørte likevel på apoteket i matpausa for å sjekke før jeg bestilte legetime (hadde jo vært litt spes å komme gravid uten anelse) :P

Jeg trodde ikke mine egne øyne da det ble to rosa streker fort som f.. jeg nektet å tro de.. jeg skalv!

Men så kom usikkerheten tilbake, for jeg kunne da ikke bli gravid jeg? ..Så jeg ringte søsters, hun måtte kjøpe en test til for meg, haha, for apoteket ville ha stengt før jeg var ferdig på jobb... jeg skyndet meg til søss og rett innpå do IGJEN (ikke akkurat noe problem å skvise ut noen dråper om dagen) haha :D

Det var en clearblue-test... det stod tydelig på skjermen: GRAVID!!!

Så nå har jeg mine tvil om jeg noen gang, i det hele tatt har hatt PCOS, har ingen symptomer til sykdomen, ikke har jeg sjenerende hårvekst, ikke kvisete og heller ikke overvektig. Og jeg som trodde jeg ikke kunne bli gravid da folkens!!! haha!!!!! :D:D:D

jeees!!

Skrevet

så kjekt!!!!! gratulerer så kjempe mye:) sånt er kjempe artig da:)

du må si oppdatere på hvor langt du er på vei når du vet det:)

gratulerer enda en gang med mirakelet:)

Skrevet

Så utrolig flott da :) Gratulerer så mye. Kan tenke meg dette var gledens nyhet for deg :)

Skrevet

SÅ kjekt !! :)))) Lykke til i svangerskapet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...