2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Kan nesten ikke tro det, tiden har gått så fort! sitter å tenker på hva jeg gjorde på akuratt dette klokkeslettet for 2år siden, han kom ikke før 10over tre... føles ut som om at det var igår gitt! helt merkelig å se hvor stor han er blitt, er så utrolig stolt over han! vrimler rundt her i 100 å leker med et smil klistret på fjeset,som vanlig!!hehe.. skikkelig turbotroll ja! er en utrolig herlig alder, og er bare 26 dager til han skal bli storebror! blir helt på gråten av å tenke på det, er så utrolig heldig som har gutten min, og snart skal få en liten tulle til! å bli mor er uten tvil det beste som har hendt meg, finnes ikke en større gave eller glede!! hehe..litt småhormonell idag ja...
ippemo får augustbaby Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Gratulerer med dagen! =) Jeg griner på alle bursdagene til ungene mine, jeg. Synes det er så trist, men samtidig så godt, at de har blitt så store. Gravid eller ikke, fyller de år, så griner jeg, haha:P
Vanilla83 Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Nei så koselig min hadde 2 årsdag i mai, og da var d full fest med masse barn, kaker og mufins. Gjet om han kosa seg:) Ha en kjempeflott dag, gi den lille vennen din masse suss og klem
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 gratulerer med dagen til 2-åringen! synes også tiden har flydd av sted, lillegutt blir 2 år 23. juli her i huset så jammen har ikke tiden flydd! ennå en goood stund til gutten vår skal bli storebror, men blir bra når den tid kommer lykke til med snart to små :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå