yess!!vi blir 4 i februar:-) Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Dattra mi er ganske lang og tynn. Har brukt hm sine til nå i str 80 men når vi nå må opp til 86 blir de bare svære til henne. Hvilke merker har smale bodyer, kan både være på nett og i butikk, billige og litt dyrere :-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Jeg syns bodyene (Tom&Trine) fra SparKjøp sine er veldig gode. Smale både på armer og rundt magen til vår jente som er lang og tynn. Fine å ha som undertøy også (de er ikek så pene i seg selv, helt ensfargede med t&t logo på brystet) siden de ikke tar så stor plass under en genser.
peonererfine Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Syns noen av bodyene fra Exit er ganske smale og tettsittende.
yess!!vi blir 4 i februar:-) Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2008 Har prøvd exit sine, str 86 er enorme til henne. Men hun kan godt bruke de i 80 enda, de blir ikke så korte i ryggen som hm sine blir. Sparkjøp sine brukte jeg litt til broren hennes, men han var minst 2 kg tyngre når han var like lang. Vi har heller ikke sparkjøp i nærheten...
twilla Skrevet 11. juli 2008 #6 Skrevet 11. juli 2008 jeg har lagt merke til at bodyene lillegutt har fra molo og katvig har en "slank" fasong i forhold til mange andre. Også synes jeg de er veldig fine!! Litt dyre, da :/
Gullsnoppen Skrevet 11. juli 2008 #7 Skrevet 11. juli 2008 cubus. De er alltid for smale til min gutt...
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #8 Skrevet 11. juli 2008 Er det "name it" tro som har den smaleste modellen.
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #11 Skrevet 11. juli 2008 Name it har veldig smale modeller... passer til min gutt som er lang og tynn, men ikke til en venninnes gutt som er litt rundere. Minuset er at de ofte er trange i hodet og at det er litt lite stretch i dem. Men de har veldig mange fine bodyer da, eller klær generelt.
flashdancepants Skrevet 11. juli 2008 #12 Skrevet 11. juli 2008 Katvig sine heldrakter (mulig bodyer også) er se smaleste vi har hatt. Bodyene fra Lindex er også greie. Dattera her er også ganske lang, men ofte for lita for spes. bukser i aktuell størrelse. Derfor går det mye i heldrakter og sælebukser.
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #13 Skrevet 11. juli 2008 Jeg har hatt det samme problemet med jenta mi. Hun er ganske så tynn av seg, så de fleste bodyene blir alt for vide. Jeg har vært veldig fornøyd med peanut-bodyene man får kjøpt på Cubus, polarn o pyret sine, samt også katvig.
Miffs Skrevet 11. juli 2008 #14 Skrevet 11. juli 2008 Name it er jo tidligere exit. Det er også de smaleste bodyene jeg har vært borti. De er også litt små i størrelsen og trange rundt hodet. Nå har jeg en passe tjukk baby med litt stort hode da
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #15 Skrevet 11. juli 2008 Noen av name it bodyene er smale. Gutten min er ikke akkurat så veldig liten og smal, så jeg bruker knapt disse bodyene. Skal ikke kjøpe fler av de smaleste ihvertfall :-)
yummy Skrevet 11. juli 2008 #16 Skrevet 11. juli 2008 Petit Bateau sine er veldig smale, mulig de er litt korte også så kan hende du bør kjøpe en størrelse større. Men smale er de i hvertfall:)
~sjiraff~ Skrevet 11. juli 2008 #17 Skrevet 11. juli 2008 Katvig sine er smale. Og nanou. Ellers synes jeg Lindex og Kappahl er ekstremt romslige, selv til min gutt som på ingen måte er spesielt tynn eller smal..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå