Ønskebaby08*12 Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Regner med at det betyr medisinbruk siden forrige kontroll, (+ for ja , og - for nei). Jeg har brukt astmamed, og har fått et + tegn i den ruten. Så at jordmoren krysset av der, når hun hun spurte om jeg hadde brukt noen form for medisin siden sist jeg var på kontroll.
ChellBell - har født! Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2008 hm.. skjønner jeg ikke. Jeg har hatt + hele tiden og fikk - i dag, men jeg har ikke gått på medisiner :S Ja ja, det er vel ikke noe big deal.. skal ikke bekymre meg ) Takk for svar!
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Trur legen,og jordmora satt + pga at ein har tatt folat og.. Meiner da er sånn på mitt helsekort hvertfall.. Blir nok - på neste kontroll,da eg ikkej har tatt noke.. Kanskje dei rekna paracet som med,sku nesten tru da og..
Billefrøken Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 Hos meg fikk jeg + fordi jeg tar paracet en sjelden gang. Så skrev jordmor kommentar at jeg tar paracet ved behov ved siden av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå