3 har blitt 4 Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Hei;-)Skal starte å studere når jenta mi er 6 mndr.Pappan skal da være hjemme.Hun tar ikke flaske men er veldig glad i grøt nå.Tror dere det holder å amme morgen,ettermiddag,kveld og natt?(hun spiser nå pupp2-3 ganger per natt).Trener m kopp og vann..Trenger masse råd og tips her,grublerMYE på dette for tida;-)
simsalabima Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Ja det tror jeg, selv om jeg ikke er noen ekspert. Jeg hadde pumpet meg midt på dagen og fryst ned. Og gitt melka fra tutekopp. Mi drakk av det da hun var 6mnd.
line_n & sara Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 går nok bra, men væske må hun ha! så vann eller mm/mme fra kopp må dere nesten gi!
3 har blitt 4 Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2008 Ja,holder på å trene m vann;-)Er jo mme i grøten,så m 2 grøtmåltider er vel melkebehovet dekket tenker jeg..går nok greit dette men kjenner at jeg grubler mye ja..
line_n & sara Skrevet 11. juli 2008 #6 Skrevet 11. juli 2008 kjenner meg litt igjen, ja! man bekymrer seg for alt mulig! helt uten grunn!!! det kommer til å gå kjemefint!
3 har blitt 4 Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2008 Sånn er d å være mamma !!!Burde jo bare kose meg og nyte den siste tida m perm,-)Pappan er kjempeflink og gleder seg masse til å være hjemme! Vi har slitt mye m amminga(KISS) men nå går d så fint,litt synd å måtte trappe ned egentlig,,Men d blir kjempebra å begynne på skole også!!
3 har blitt 4 Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. juli 2008 Dere som har prøvd tutekopp,tar dere ut den ventilen?Hun får liksom ikke helt til de sølefri koppene,men det blir jo MYE søl uten..Flaske nekter hun helt..
Cornelianelia Skrevet 11. juli 2008 #9 Skrevet 11. juli 2008 Prøv Avent-tutekoppene. De har myk tut, det er mye lettere enn tutekopper med hard tut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå