mamma til 2 skjønnheter Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 noe forvarsel før riene satte igang ? Hvordag var formen den dagen ?? Føler liksom ikke at plutselig så begynner riene . Jeg føler meg uggen for tiden. Småkval.. Er 39+1
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 vel ett par dager i forveien men og spes dagen før,fikk jeg mere energi,plutselig ikke så trett.Har hatt det de siste to dagene nå,så jeg regner med at det skjer noe snart med meg da!) har 11 dager igjen til term. Men er bare det jeg reagerer på,mere energi og mindre matlyst,og litt mere vondt nede der du vet,mere trykk og press liksom )
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2008 Jeg har mindre matlyst og litt mer press nedover . Men energi... kommer ant på været den ;-/
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 med mere energi mener jeg at ting er ikke så fryktelig tungt!!) kommer an på været her og såklart.men jeg er som regel ett slips når kvelden kommer og sovner på sofaen senest kl halv ni:)) har ikke gjort det de siste dagene,og er plutselig mer våken! og det er ett tegn på meg,at noe er på gang:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå