3 har blitt 4 Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Hei.Høret til på 0-1,men trenger råd av dere litt mer erfarne;-) Skal dele perm m pappan,jeg starter studier om en måned,da er jenta mi 6 mndr.Lurer på om det er noen her som har erfaringer m det i fht måltider?Hun får nå grøt og pupp.Tar ikke flaske;-(Kan det holde at hun får pupp morgen,når jeg kommer hjem på ettermiddagen ,til kvelds og om natta?(hun spiser nå pupp 2-3 ganger om natta).Grubler mye på dette så alle råd tas i mot m takk!!!
Sognerosa Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Hei! Jeg var selv student med baby, men jeg hadde han med meg på skolen... Min erfaring med barnevakt når jeg hadde eksamen og annet som gjorde til at jeg ikke kunne ta med meg babyen min på skolen var at han tok flaska når han fant ut at jeg ikke var der:-) Mine små har også vært litt vanskelige å gi flaske til for pappan, så hos meg var det bestemor som måtte ta seg av den delen. Da drakk de som bare det. Tror pappan rett og slett gav opp før han startet...Evt kan du jo prøve med kopp eller liknende isteden for flaske. Blir det halt krise og hun ikke vil ha noe annet enn pupp, så kan jo kanskje pappan komme på skolen slik at du får gi pupp:-) Tror nok det skal gå bra jeg:-) Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå