Mammasin Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Vi skal i bursdag til et par og jeg aner ikke hva vi kan gi. Kjenner ikke smak eller hva de måtte trenge. Begge har bursdag så det kan være en felles ting, eller en ting til dem hver. Alt av interesse:-) Pris fr 300-600 kr
Ann_ Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Hva med å kjøpe en kurv som fylles med god mat og drikke? Eller gi bort noe du ville satt pris på
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Badelaken av goood kvalitet - sånt gidder jeg aldri bruke penger på selv, men setter pris på å få. Sengetøy - litt hverdagsluksus; velg noe enkelt/nøytralt, gjerne sateng (som ike er det samme som sånn fryktelig fake silke som bare er klamt og glatt) ...og så var hodet mitt tomt allerede...
line_n & sara Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 slenger meg på denne kurv ideen! kjøp vin, og masse filmer fra platekompaniet! og litt snop! passer uansettalder, synes nå jeg! alle ser jo film! og du kjøper jo filmene forsegla, så vil de bytte noen, går jo det!
Mammasin Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2008 Så fine ideer, sengetøy kjøpte vi til jul..de har akkurat vært på ferie så badelaken har de nok kjøpt.. En kurv var en god ide..hmmm..hva skal man putte oppi tro.. får lage en ny tråd og høre om folk har noen gode inspirasjonsideer.. filmer og snop var en god ide. Takk takk snille jenter:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå