*venter på nr 2* Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Sluttet på pillen i forrige mnd å prøver på nr 2. For ett par dager siden da jeg var i dusjen kom det noe hvitt ut av den ene puppen. Nå kan jeg klemme ut litt hvitt i den ene og noe blankt fra den andre. Puppene kjennes også tyngre ut og har hatt en god del murringer i magen i nesten 2 uker. Hva kan dette være? Er det en reaksjon på at jeg har sluttet med pillen etter å ha gått på den i over 5 år? Eller går det ann å få melk så tidlig i graviditeten? Vet ikke helt når IKM er, men tror søndag/mandag. Tok test i morges, men var dessverre negativ.
Musemor med tre søte små Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Fikk også det når jeg sluttet med pillen selv om det tok et år før jeg ble gravid
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Det kan være begge deler - selv har jeg aldri fått melk før langt uti svangerskap, men hørt om flere som har det mellom el og ikm enten de er gravid eller ikke. krysser fingrene for deg!
*venter på nr 2* Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2008 håper så sårt på en positiv test, selv om det bare er 1 pp. Sist ble jeg sannsynligvis gravid første gang jeg hadde sex *flau* H*n er nå verdens herligste 5 åring å vi har så lyst å fåe n lillebror/søster til h*n. Men skal se at det tar litt tid denne gangen når vi har "planlagt" en til. Får smøre meg med tålmodighet å ta en ny test i neste uke.. takk for kryssing av fingre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå