Gå til innhold

Hva kjøper man til verdens mest kresne 35 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter skikkelig med å finne på noe og skal i selskap i dag. Og hun er kresen altså. Det er ikke lett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort på vinmonopolet dersom det går an. Så kan hun velge vin selv

Skrevet

Kjøp ett gavekort på hudpleie. Blir jeg glad for og er fryktelig kresen og vanskelig å kjøpe noe til selv. Kremt;)

Skrevet

Et skikkelig egoprodukt slår alltid an til kresne mennesker:) Kroppspleie er stikkordet.

Skrevet

En kurv med god mat? Oliven, pesto, sjokolade, foccacia, chorizo, kaffe, te osv.

Skrevet

Hun driver i resturant bransjen så hun får ordnet seg så mye gjennom der. Ellers hadde det vært veldig greit.

Skrevet

Hun går nok kun på et sted og får pleie, men vet ikke hvor det er, kan liksom ikke spørre heller.

Skrevet

hun jobber med mat, så hun har liksom tilgang på alt sånn gjennom jobben.

Skrevet

Nei det kan du kanskje ikke, men en god håndkrem f.eks er ikke så avhengig av å stemme med de produktene hun vanligvis bruker.

Skrevet

hun bruker kun spesielle produkter, kun det og det til hud, kun det og det til hår osv, og jeg vet ikke hva det er. :(

Skrevet

Hmmm.

Mat, vin, kremer og pleie er tydelig ikke greia her. Er det noe theater, konserter ol. du kan gi henne biletter til? To stk. en til hun og en til en valgfri person

Skrevet

Skal i selskap i dag da, hun bor i oslo men kommer til Fredrikstad i dag, blir liksom vanskelig å få hentet billetter og sånn da. Men hadde jeg vært litt tidligere ute så hadde det absolutt vært noe.

Skrevet

Lei inn en stripper du, hehe..... ;o)

Hmmm.....vanskelig med så kresne folk, hva med en bok eller musikk?

Skrevet

Tusen strålende soler - Khaled Hosseini , vakker bok til en kresen dame:-)

Undertøy på HM:-) Det kan hun bytte også.

Gavekort i skobutikk.

Kule strømper..

Fin olje...noe litt eksklusiv annerledes mat

Kokebok

Skrevet

Gavekort i en bokhandlerbutikk eller i en blomsterbutikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...