Gå til innhold

Hjelp, han har spist en halv sigarett..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd dette?

å hjelp for noen dårlige foreldre vi er!!!!

har vært min store skrekk og så skjer det. Utilgivelig!!!

Men er det noen som har opplevd dette og fikk de noen symptomer?

Giftsentralen sa at det nok gikk bra pga liten mengde, men at han kunne få vondt i magen.

Ga melkog masse drikke rett etter at det skjedde, jeg stakk fingeren i hals også, men fikk beskjed om at det skal man visst ikke gjøre..

uff, fikk helt panikk jeg, klarte gudskjelov å ikke gjøre ungen panisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok bra hvis giftsentralen sa det.

Tobakk er vel ikke så veldig godt å spise, så trøst deg med at han nok aldri kommer til å begynne å røyke:)

Skrevet

Han kaster det sikkert opp!

Jeg husker hvor dårlig jeg ble da jeg røkte første gang! Hang over doskåla..

Kommer sikkert opp igjen sneipen!

Skrevet

Uff, man føler seg nok ikke spesielt god foreldre nei... Men slapp av, du duger nok likevel. Jeg "mistet" datteren min på et kjøpesenter engang, og har alltid kritisert "dårlige" foreldre for å gjøre dette. Har forresten sluttet med det nå... Det er lett å kaste stein på andre.

Skrevet

det har skjedd her. men alt gikk heldigvis bra. hun fikk litt dårlig mage dagen etterpå. men virker ikke som hun plages av det.

hun kastet opp alt og fikk mye å drikke etterpå.

Skrevet

Tusen takk for beroligende svar:-)

Det rare var at han så ut til å like det, satt og tygde og smilte og da jeg stakk fingeren i halsen kom det ikke noe opp, han brakk seg bare en gang....

ja, ja får sette det på kontoen over ting som: "kunne gått fryktelig galt men som tross alt var en vekker og kanskje gjør det at vi aldri lar noe slikt skje igjen....."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...