Gå til innhold

hel regndrakt, eller 2 delt i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

å hvilket merke? Noen som vet om salg i oslo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2-delt regnsett og hel dress utenom bruker vi. 2-delt er bra fordi da kan de bruke bare buksa når det er fuktig, men varmt og ingen regn i lufta - slipper å bli klamme og varme da.

Skrevet

vi har kjøpt 2 delt, fordi da kan han bruke kun buksa dersom det er fuktig ute, men ikke regner.

Skrevet

Merke; vi er veldig fornøyd med Reflex-settet vi kjøpte til snuppa i fjor sommer på halv pris :o)

Skrevet

jeg liker best hel drakt, for småen har en tedens til og legge seg ned på magen og rulle rundt. jeg kjøper altid den billigste jeg finner, det har altid fungert, foreksempel på bogerud pleier det og vere billige regndrakter

Skrevet

hum, lurt.

Må kanskje kjøpe ett av hvert da....

Må ha ett liggende i barnehagen står det...men det må vel gå greit om jeg tar det frem og tilbake hver dag?

Skrevet

greit og ta med frem og tilbake. du må jo vaske det temlig ofte også, så om ditt barn er som mitt så er 2 sett flott... hehe

Skrevet

Hel på de minste, og todelt med selebukse når de blir litt større. Du kan fint ta med regntøyet fra dag til dag, men gjelder å huske det da;)

Skrevet

Reflex er bra, men hvor selger de det nå? De slutta å selge det på barn og utstyr.

Synes to delt er bra, for da har man mulighet å bare bruke buksa hvis det er vått på bakken:)

Skrevet

Hel regndress er fryktelig klamt da gummi dessverre ikke puster. Så jeg ville hatt en hel dress som tåler mye fukt kombinert med 2 delt regntøy.

Skrevet

ja, tror kanskje jeg må ha det jeg også. Artig å shoppe når en shopper etter ting de trenger:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...