Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Dere som har blitt "kjent på", når har lege/jordmor gjort dette? Vet at ikke alle gjør dette, men jeg tenkt å spørre om en av dem kan kjenne....men da er det jo greit å vite når ca man kan spørre... Er jo litt teit å be om dette alt for tidlig...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Min lege ville ikke gjøre det før siste kontrollen som var rett rundt termin.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Da spurte jeg forresten selv om han kunne gjøre det - hvis ikke hadde ikke noe blitt sjekket.
Shining Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 De sjekker ikke dette såfremt man ikke ber spesielt om det.
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2008 Forrige svangerskap fikk jeg ikke noe tilbud om å bli sjekket. Men da hadde jeg en jordmor på 70 år "som ikke drev med slikt". Og så kom datteren min en uke før termin. Denne gangen har jeg en som har jobbet på Storken de siste åtte årene, og nå nettopp har begynt på helsestasj. Så hun er nok litt mere vant med å kjenne, og klanskje hun gjør det hvis jeg spør...når jeg nærmer meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå