Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt skikkelig hodepine siden jeg sto opp, har tatt paracet å, men den har ikke hjulpet. Tror jeg blir sprø... Dette er jo et av tegnene til svangerskapsforgifning, har de siste kotrollene hatt spor av eggehvite, men har ikke høyt blodtrykk i det hele tatt.... Noen som har tips til hva jeg skal gjøre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikk mye vann legg beina høyt og slapp av. Gir det seg ikke ville jeg tatt kontakt med jordmor/ lege, bedre å sjekke det enn å beskymre seg. Man blir jo urolig for at det skal være noe galt. Hadde selv hodepine i en uke men den forsvant når jeg roet ned på jobb. Jernlageret mitt var også svært lavt, men jordmoren min ville ikke at jeg skulle ta for mye jern opp mot fødselen da dette kunne gjøre barnet mer utsatt for gulsot. Så jeg tok to tab.om dagen i noen uker. Hodepinen som settes i sammenheng med svangerskapsforgi. skal visst nok sitte i panna.

God bedring. : )

Skrevet

Hei!

Jeg er inne fra andre trimester og smugleser;) er 26 uker på vei og jeg har hatt veldig vondt i hodet i hele går og våknet med det i dag. Tror dette er kroppen som sier ifra når det blir mye. Slet meg ut i overigår med mye gange i oppoverbakke med full oppakning. Var helt skutt i går, og fikk innpå endel godteri også,så jeg kan vel takke meg selv.....;)

Ta det med ro, og drikke mye vann, spis sunne måltider og unngå sukker!

Skrevet

Fikk beskjed av jordmor at hodepinen har en sammenheng med høyt blodtrykk når det er snakk om svangerskapsforgiftning.

Har selv dette.

Men det holder seg stabilt, så de ville ikke sette igang noe.

Så har du ett greit blodtrykk tror jeg ikke du skal bekymre deg. =)

Skrevet

Hei...

Jeg er i uke 37..forrige uke hadde jeg noen dager da je gikk med fryktelig hodepine. Tok smertestillende men det hjalp lite. Tenkte litt på svangerskapsforgiftning men har jo aldri hatt noe utslag på urin eller høyt blodtrykk. 2 dagen med hodepine kontaktet jeg legen min og var på en sjekk for å måle blodtrykk og urin, men alt var fint:) Hun trudde grunnen var at det var så varmt ute og at jeg i tilegg var sliten. Så fikk beskjed om å slappe av, drikke mye og være i skyggen når je var ute. Gjorde som hun sa og smerten gikk over utpå kvelden :)

Skrevet

Hodepinen min vil ikke slippe taket, føler meg svimmel og at jeg skal dette om... Men har ikke lyst til å plage noen på føden om det bare er vanlig hodepine. Har drukket mye, og sovet litt, men den henger i likevel.

Skrevet

Hodepinne som er relatert til svangerskapsforgiftnig er i pannen,,

Og tenk at de på føden er der for å hjelpe deg..

Så ring..

Jeg er også til og fra med pannevondt, kvalm og føler meg uvel,,

Jeg har også til og fra med hoytblodtrykk..

Så ring,,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...