Gjest Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Sliter veldig med humørsvingninger hver mnd.Dette sliter veldig på meg og mannen min.Fikk ikke hjelp hos lege.Noen som vet hva jeg kan gjøre???alle råd mottas med takk...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Har du prøvd å begynne med/slutte med ppiller? Ellers har jeg ingen gode råd - det eneste som hjelper her i gården er faktisk å være gravid, men det er jo ikke aktuelt å være "hele tiden". Men jeg vet hvordan dere har det og det er FÆLT når det står på. Min løsning har vært å gi beskjed, og å "melde meg litt ut" når det står på som verst. Gjøre ting på egenhånd osv.
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Signerer Yaddaline, advarer omgivelsene og melder meg ut i et par dager.
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Går på p sprøyte. men det som er rart er at jeg ikke hadde det sånn før og under graviditeten..Har grini,kjefta og skjelt ut mannen min for all verdens dumme ting som egentlig ikke er noe å kjefte for..føler meg som ei dritt kjerring...æsj...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå