power puff Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Gutten min skal døpes til høsten og jeg trenger noen gode tips til hva vi kan ønske oss til han. smykker er ikke på ønskelisten. noen gode forslag?
Lillegull2008&2010 Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 * Den store hvite sang og eventyr boka og andre fine bøker! (så at det har blitt en stor bok av alle de Tassen bøkene, de liker jeg) f.eks.. * Treleker * Barneservise / barnebestikk * tripp trapp stol * Jeg kjøpte en traktor sparebøsse til min sønn på gullsmeden, synes den var så morsomt * epletre Kommer ikke på mer akkurat nå jeg..
Blå + en i magen Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Vi har gutt og ønsket oss f.eks: Penger til å sette på sparekonto Barnebestikk Eventyrbøker med bilder Gavekort hos fotograf Tripp trapp stol + bøyle Kjede med anheng (f.eks med en bil, en fotball, et dyr e.l) Sølvarmbånd (med inngravert navn) Bergans barnesekk Samsonite barnekoffert fra f.eks City Bag (krokodille, tiger etc) Samsonite barnesekk fra f.eks City Bag (Krokodille, tiger etc) Trestol med navn og motiv Slipsnål for barn med f.eks en bil, et dyr .e.l. Ramme som man kan gravere inn navn, f.dato, vekt og lengde Barnebøker
Gjest Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Trehjulsykkel. Min sønn fikk det og den har vært kjempe populær fra den dag. Synes det også var vanskelig å gi folk en ønskeliste, det blir jo fort veldig mye sølvtøy som aldri blir brukt, så var veldig glad for å få noe han kunne bruke i mange år.
power puff Skrevet 10. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2008 tusen takk for mange godt tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå