♥♥mortil4♥♥ Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Italienk? Mexicansk? Indisk? Norsk? Gresk? Hvilken type mat foretrekker du helst? Selv er jeg veldig glad i god Norsk husmanskost, med poteter, og grønnsaker. Men ved spesielle anledninger, og i helgene, er jeg veldig glad i Gresk mat, med et godt glass rødvin
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 "Middelhavsmat" må vel bli min favoritt. Blander litt fra Hellas, Italia og Spania så er jeg kjempefornøyd. Men av og til er det ingenting i verden som er bedre enn mammas kjøttkaker *drømme*
Tjobing! Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Jeg liker mange forskjellige retter, men det som kjenntegner den er at maten er sunn, lett og delikat :-) Mye fisk, kylling, salater, grønnsaker. Hvitløk, krydder, oliven, ingefær.... Noen typiske retter jeg liker: gresk salat, tapas, sushi, noen ganger indisk (men ikke for ofte), thaimat (elsker den sterke suppen med karripasta og scampi!). Av typisk norsk er det nok kjøttkaker og stuet kål jeg MÅ ha innimellom, fordi det er gode barndomsminner:-) Ellers er det lite norsk husmannskost her i gården.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå