Gå til innhold

Hvilken type mat liker du best?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Italienk? Mexicansk? Indisk? Norsk? Gresk?

 

Hvilken type mat foretrekker du helst?

 

Selv er jeg veldig glad i god Norsk husmanskost, med poteter, og grønnsaker.

 

Men ved spesielle anledninger, og i helgene, er jeg veldig glad i Gresk mat, med et godt glass rødvin :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Middelhavsmat" må vel bli min favoritt. Blander litt fra Hellas, Italia og Spania så er jeg kjempefornøyd.

 

Men av og til er det ingenting i verden som er bedre enn mammas kjøttkaker *drømme*

Skrevet

Jeg liker mange forskjellige retter, men det som kjenntegner den er at

maten er sunn, lett og delikat :-)

Mye fisk, kylling, salater, grønnsaker. Hvitløk, krydder, oliven, ingefær....

 

Noen typiske retter jeg liker: gresk salat, tapas, sushi, noen ganger indisk (men ikke for ofte), thaimat (elsker den sterke suppen med karripasta og scampi!).

 

Av typisk norsk er det nok kjøttkaker og stuet kål jeg MÅ ha innimellom, fordi det er gode barndomsminner:-) Ellers er det lite norsk husmannskost her i gården.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...