Gå til innhold

Sov en hel natt! Hva skjer'a?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 40 + 0 i dag, og har de siste ukene vært på do MINST èn og gjerne tre ganger hver natt før jeg står opp i 7-tiden for nok et besøk på badet.

I natt har jeg sovet sammenhengende fra 23.00 til 07.00 uten å være oppe en eneste gang! Kan ikke huske sist jeg sov så godt. Som regel føles blæra som en overfylt vannballong sånn på morgenkvisten til tross for at den er tømt mange gager i løpet av natta,, men i dag kunne jeg stå rolig opp og tasse sakte inn på badet..

Trodde ikke jeg skulle oppleve å sove en hel natt igjen før i 2010 :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig!! Kanskje kroppen lader opp til fødselen som snart må komme? Lykke til!!!

Skrevet

Stille før stormen, tenker jeg ;-))

Skrevet

Dette har jeg opplevd også! Vanligvis ca 3 doturer i løpet av natta, men enkelte netter nå i det siste 0-1 dobesøk! :-D Trodde ikke det gikk an jeg! Kan det ha en sammenheng med at hodet er festet?!

Skrevet

Hehe, hadde det vært så vel :-P

Er innstilt på å gå to uker over jeg, virker ikke som det skal skje noe her med det første. Men fortsett gjerne å sende slike positive tanker, kanskje det hjelper ;-)

Skrevet

Her har hodet vært festa i flere uker allerede, så tror ikke det har noen sammenheng :-S

Skrevet

Jeg sover som en stein ennå jeg. Er 39+1. Våkner bare litt når jeg skal snu meg.. Men blæra er ganske så full når jeg står opp i 9-10 tiden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...