Bettamor - venter nr 2 - ♂ Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Tok test i morges! Eller to tester.. Begge var positive. Har prøvd i 2mnd nå på å bli gravid. Og på andre forsøk så slo det til. Er helt matt, ble helt skjelven i kroppen. Jeg skal bli to-barnsmor, og samboer skal få sin første.... JEG SKAL BLI TOBARNSMOR!!!! Tok opp pc'n og lagde et stort rødt hjerte hvor det stod "HEI PAPPA" inni. Tok bilde av skjermen og sendte på mms til samboer. Fikk bare tilbake... "Hehe... fin den..." Hallo.. Sendte melding tilbake og spurte om han ikke skjønte meldingen. Da ringte han meg... Han trodde først jeg tulla, men så gikk det vel opp for han... Å herregud, JAAAAAAA hørte jeg, å så hørte jeg han trykte på bilfløyta.. Måtte sende han bilde av graviditetstesten også. Han har gått i flere år og ønsket seg unger. Jeg er så glad for at det er jeg som skal få lov til å gi han det. For en herlig start på siste dagen på jobb før sommerferien trer til.. Jeg bobler over av lykke snart. Måtte bare få uttrykt min glede! :-) Ha en fin dag alle med bobler i magen.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Gratulerer så masse med graviditeten!! Håper du får et flott svangerskap!
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 GRATULERER!! søte samboeren din.. hehe
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #7 Skrevet 11. juli 2008 Gratulerer sååå mye Begynnte å sippe litt jeg da jeg leste om hvordan samboern din reagertem,hehe
bamsemumsa m/3åring+spire Skrevet 11. juli 2008 #8 Skrevet 11. juli 2008 Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #9 Skrevet 11. juli 2008 Gratulerer så mye og lykke til med svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå