Gå til innhold

Noen andre som har termin i dag 11. Juli. 2008 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har termin i dag 11. Juli. 2008 ?

Hvordan er formen?

Skal vi dele noen tips / kjerringråd her for å prøve å få føda snart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har - men hun snek seg ut på søndag :)

Stalltipset er masse sex, lange gåturer, husarbeid, hvile og unødvendig krangel med en eller annen - helst med mannen mens man leter etter konvolutter til bryllupsinvitasjoner og gjerne på dager med torden. Jeg hadde planer om å starte med vindusvask i løpet av denne uken, ta et glass rødvin på søndag osv. men det slapp jeg jo... På den annen side så kommer de når de er ferdige, og etter å ha vært lei i to-tre uker og mannevond i et par dager så hadde jeg vel egentlig akseptert at det kunne gå til overtid, men så fort jeg tenkte tanken så kom hun altså...

Så ha sex, skap en krangel, gå en tur og tenkt på og gjør noe helt annet - og plutselig er h*n der :) Jeg lover!

Skrevet

jeg har termin i dag:) men tror ikke hun vil ut enda. Det gjør ikke noe for jeg har det så bra (enda)

Skrevet

Hei.. Har også termin i dag. Jeg har egentlig vært veldig innstilt på at ho kom til å komme før termin pga mye plager i svangerskap, og at både jordmor og lege har lenge ment at jeg aldri kom til å gå helt ut.. Men her sitter jeg.. Det gjør faktisk ikke så masse enda, har vært i bedre form de siste par ukene enn jeg har vært i hele svangerskapet.. Alt takket være akupunktur mener jeg.. I dag var jeg til akupunktur igjen og fikk en skikkelig hestekur som han sa. Men jenta kommer nok ikke ut før ho sjøl vil uansett.. Tror det beste er å slappe av og samle krefter til det som skal komme. Er jo ikke akkurat en piknikk har jeg hørt rykter om :-) hehe.. Men jeg går trapper, og rydder og vasker. Sex kjenner jeg er noe oppskrytt akkurat nå for tida, men prøver å få til ei runde i senga så ofte vi kan.. (ikke ofte..så har sikkert ingen effekt, men men koselig med litt kroppskontakt :-))

Gleder meg veldig til å se ho, og rart å tenke på at det snart skal skje. Håper jeg bare slipper å bli satt igang.. Har hørt det ikke er noe spes stas. Men må man så klarer man vel det også.. Vi får bare tenke positive tanker og prøve å fokusere på noe anna.. Skal på kino i kveld, på Mamma Mia, så det gleder jeg meg til. :-)

Masse lykke til til dere!! Håper det ikke er lenge før vi kan se tassene våre, og at alt må gå bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...