Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Her er det opp å hoppe tidlig, mini på snart 2 står så fint heeeeelt oppi ansiktet til mamman sin å sier HEEEEI! når han vil stå opp, ingen bønn der i gården nei. Helst halv 6 hvis han får bestemme, i dag drøyde han faktisk til 7, oh joy!
Mammamia:) Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Har ei her også... Hun var våken 05.40 i dag! Da står hun i sengen å roper: MAAAAAMMA!! Gjesp.... Hehe! De er jo så skjønne også! Jeg har 9 dager til termin, så hadde gjort seg med litt søvn. Snuppa skal heldigvis begynne i barnehage om en mnd. Da skal jeg virkelig sove ut!(Håper på en snill baby!)
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2008 Hehe, her har han ferie fra barnehagen ut juli og gubben kom hjem i natt fra jobb så nå starter hans ferie også. Han har jobbet borte hele uka nå i flere uker... slitsomt men det går jo. Blir deilig å muligens få sove litt om noen uker
ippemo får augustbaby Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Heldigvis ikke! *bank i bordet* Eldste på 5 år står opp selv (herlig når de begynner å bli store!) og lillegutt på 2.5 år sover til klokka er over 9. Kan tenke meg det blir en omstilling for oss alle til høsten:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå