Gå til innhold

God morgen, Stinelille! ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkna grytidlig i dag, eller dvs. Linea sto i senga da og ropte: KAKE, LUMPA, RU! (Heffalumpen og Ru fra supersnuserne... jeeezzzz) Var ikke snakk om å sove mer, nei. Og i og med at mannen var så drit lei i går så tenkte jeg at jeg skulle stå opp med henne i dag. Hadde jo liksom forestilt meg at hun skulle sove like lenge som hun har pleid å gjøre i det siste, altså til 7/7:30, men nei.... Prøvde å få henne til å ligge inne hos oss å sove videre, men hun var altfor våken til det. Se på tv i senga var heller ikke populært så lenge.... pleier alltid å funke. Så 6:30 måtte vi bare stå opp. Om ikke annet så er jeg i hvert fall ordentlig våken til legetimen kl 10. Det som er så bedritent er jo at jeg ser at hun er trøtt nå... men etter at vi har kuttet dagsøvnen så er det ikke bare bare å få henne til å sove litt på dagen. Tipper mannen må ut på en kjøretur senere i dag.

Så hvordan har du det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å skrive at hun våkna 5:45.... hallo... det er natten det!!!!!

Skrevet

Linea er veldig glad i caffe latte. Pleier å få den kalde slanten som blir igjen av kaffen til pappa. Jeg drikker ikke noe særlig kaffe, jeg (Har ikke blitt voksen ennå!) Deilig å stå opp før barn er oppe da. Det har hendt kanskje to ganger her og det er like merkelig hver gang. Men kanskje ikke så deilig å våkne pga ryggen? Sleit som tusan med å snu meg i natt jeg. Klarte virkelig ikke snu meg fra venstre side til høyre. Måtte krabbe opp på alle fire for å komme rundt, shit as!

Når skal du på kontroll neste gang a? Du går ikke til en jm som kan tøye og strekke litt på deg? ;)

Skrevet

Pute mellom bena høres kjent ut, ja. Har tre eller fire puter som jeg stabler rundt meg i senga og nå som det har vært så pass varmt så har jeg av og til brukt dyna mellom beina også... Husker etter fødselen sist så var det akkurat som om det var for romslig i magen så når jeg lå på venstre side så kjentes det ut som alle innvoller sklei rundt i magen. Det var ikke så digg for å si det sånn. Mener det holdt på en stund også. Håper jeg slipper det denne gangen.

Hehe, ja man kjenner barna sine godt etterhvert. ;) Tror Linea synes det er spennende med kaffe fordi pappa lager latte og da må han jo ha skje i kaffeglasset. Hun synes det er stas å "make" (smake) med skjeen.

Ja, be jm om å tøye! Jeg går bare til fastlegen min og hun gjør ikke sånn. Urinprøveglass er kjekt å ha. Jeg har alltid et lite lager. Må tisse hjemme jeg, for ser ikke hva jeg driver med når jeg skal tisse så jeg må tisse i en større skål og helle over, ellers hadde det bare blitt søl.

Lurer på om jeg skal ta meg en tur i dusjen nå jeg... Snakkes utover dagen da, tenker jeg! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...