Mårud Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Har man lov å øke husleien pga at renta stiger? Har nettopp leid ut min leilighet,har jeg lov å øke den allerede?
petite fleur Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Vi skal øke husleia pga at renta har steget, men vi har skrevet det inn i kontrakten... Skrev at vi kunne øke husleia etter 1 år, og det er snart.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 jeg _tror_ man bare kan øke husleia etter indeksen, med mindre det står noe annet i kontrakten
Mårud Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2008 Ja,man har lov 1 gang i året.Men kan jeg gjøre det nå allerede etter 14 dager også lar jeg det bli den ene gangen i år?
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 Kontakt utleieforeningen eller hva de heter som man kan henvede seg til når man lurer på lover og regler. Dette burde du sette deg godt inn i som utleier, du må ha en oversikt over lover og rettigheter som leietaker og utleier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå