Gå til innhold

Det er bevist!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med mindre en strek ikke lenger er en strek, så er det nå bevist at menssymptomer og graviditetssymptomer er dønn like! Har hatt mensmurringer nå i en drøy uke, og ikke noe annet. Tok en test fordi vi skal på hyttetur med venner, og der er det da virkelig en loddrett strek!

Tror ikke helt på det da siden det fortsatt kjennes ut som tanta er på vei... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er du gravid?!?

Husker vi hadde samme IKM i forrige måned, jeg fikk positiv test en dag før IKM, 9. juli: ))

Skrevet

Ja, tror at jeg er gravid. Det ble da et kryss, selv om den loddrette streken ikke var like sterk som teststreken, for den var jo knallblå ;-)

Skrevet

Da tør jeg å gratulere så masse!!!!!!

Spennende tid fremover gitt : ))

Har du beregnet termindato?

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!!!!! Håper det er smittsomt:) Snapper i hvert fall opp alt det babystøvet jeg kan bære, og lar det være litt igjen til de andre::))

Skrevet

jjjjjiiiiiippppiiiii!!!!!!da går alt etter planen :)gratulerer så mye!!!

Skrevet

gratulerer så mye:)

du har en hærlig tid ivente:):)

lykke til!

Skrevet

Takk for det folkens. Morgenkvalmen har kommet, så det tyder nok på at streken ikke var innbildning ;-)

Termin er i slutten av mars. Iflg. babyverden sin kalkulator så er det det rundt 22. mars.

Skrevet

GRATULERER så utrolig masse.

Kjenner at her inne så blir jeg så glad når noen får full klaff og er så heldige at de har små spirer i magen. Skal smile resten av kvelden for deg og den gode nyheten.

Lykke til og håper jeg snart kommer etter i 1. tri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...