Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Mannen min elsket å kose med puppene mine da jeg hadde fullt av melk og ammet barna. Han ble også veldig kåt av det. Hvor vanlig det er vet jeg ikke, men det var også veldig opphissende for meg. Jeg er ganske glad i pupper selv. Da jeg fikk orgasme mens jeg ammet, så sprutet det melk. Også opphissende.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Tror det er ganske vanlig, Mannen her tente veldig på dette også. Digget å suge på puppene, få melk utover seg osv.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Nei, det er virkelig IKKE vanlig. Det er veldig UVANLIG vil jeg heller si.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Og du, anonym 20:49, vet hva alle driver med på soverommet???
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 Jeg aner ikke hvor vanlig dette er. Hadde ikke lyst på sex mens jeg fullammet. Og de få gangene jeg hadde sex før jeg var ferdig med amminga kan jeg ikke huske at noe slikt skjedde. Er også ekstremt puppefiksert, så kanskje det blir noe neste gang jeg får baby.. Hvem vet..
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 mannen min gleder seg som bare det til jeg blir gravid og skal amme.. da skal han smake og kose seg med melkesprengte pupper sier han jeg er åpen for det meste med han, så vil selfølgelig la han smake )
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 Er vel ikke uvanlig at man føler vellyst i forbindelse med reproduksjon, så jeg vil ikke tro at det er så veldig uvanlig at menn (og kvinner) blir kåte av melkesprengte pupper osv. På lik linje med at mange menn synes at gravide damer er det mest sexye som finnes...
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 Mannen min vil gjerne suge på puppene med melk i han også, men jeg synes faktisk det er ekkelt, de er forbeholdt barnet mitt så lenge jeg ammer, ellers kan han godt få kose med dem altså. Syns også det var ekkelt da jeg fullammet og vi hadde sex og det sprutet melk, vått og ekkelt-ÆSJ. Følte at det "skitnet" til melka og puppene for babyen min.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #9 Skrevet 22. juli 2008 Så jævlig incestiøst å amme mannen sin, synes det er perverst.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #11 Skrevet 23. juli 2008 Dette viser jo bare hvor mange syke mennesker det finnes her i verden.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #12 Skrevet 3. august 2008 Folk er forskjellige.. kan jo ikke dømme folk for hva de gjør og liker.. Eg er gravid i uke 25, og sambo vil alltid ta mye på brystene mine og suge på de når vi har sex.. Eg takler det ikke.. får totalt angst!!! Men han blir sur da.. For han skjønner lixom ikke hva det går i.. og hvorfor eg synest det er ubehagelig.. Eg føler det blir ekkelt og helt feil.. Og eg vil jo ikke forbinde amming med sex, da kommer eg til å ha STORE problemer med å amme babyen når den kommer..
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #13 Skrevet 3. august 2008 DERES MENN VIL HA SEX MED SIN MOR, LES OM ØDIPUS.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #15 Skrevet 7. september 2008 Her ble sambo ekstra kåt når det begynte og lekke av brystene når vi hadde sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå