The most famous Ludder Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 med enda et seriøst spørsmål jeg i de sene nattetimer ;-) Skatten min er bare skikkelig interessert i pupp om morgenen, da får han i seg et godt måltid. MEN ellers på dagen når jeg supplerer med pupp til grøten og brødet, så er han ikke interessert, bare tuller seg og er opptatt av andre ting. Heller ikke før leggetid når han får pupp i sengen etter kveldsgrøten og kveldsstellet har han særlig lyst på... Ser ikke noe vits i å gi mme, for det er han heller ikke interessert i lenger, drikker kanskje noen slurker fra kopp hvis man er tålmodig... Trenger han ikke mer da eller? Er det greit at han bare får i seg noen slurker? Han virker jo ikke spesielt sulten liksom... Vekten er bra og han er frisk og sunn og sprek :-) Hva sier dere?
Monajenten Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Hvis han ikke vil ha, er det ikke vits:-) Du kan jo gi ham de få slurkene han vil ha, men han trenger dem nok ikke:-) (nå må du gi deg, begynner nesten å bli kjedelig.)
Northernlights Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Hvis han vokser og er sunn og frisk, er det hans matvaner, og nok mat,og akkurat det hans kropp trenger
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Han er sikkert ikke sulten etter maten og da viser han det på sin måte:) Jeg øsnket å amme lenge og slet med produksjonen..... ammet derfor før og etter alle måltider.
The most famous Ludder Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2008 Hehe, sorry, skal skjerpe meg Monajenten ;-) Takker for svar først ihvertfall. Har ikke så stort behov for å amme lenge, har tenkt å amme til han ikke vil lenger, men ikke over 1 år. Så jeg begynner ikke å tute akkurat, hehe, tenker mest på om han får i seg for lite. Leser om alle disse som gir 200 ml mme ved siden av grøten f.eks, stor forskjell. Men hvis vi er enig om at mett nok er bra, så er ingenting bedre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå