Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Jeg lurer på om en sopp infeksjon kan skade mannens svømmere?Er i 21pp og har prøvd alle kjerringråd for å bli gravid.Men jeg sliter med stadig tilbakefallende sopp selvom jeg både har tatt fler canesten vagiatorer og smører meg med salven.Så nå lurer jeg på om det kan ha noe med saken å gjøre? Blir veldig glad hvis det er noen som har peiling:)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Tja, det er jo ikke optimale forhold i skjeden da, så det kan vel hende. Men utfra det du skriver ang behandlingen; behandler mannen din seg samtidig med deg? Smører han seg med kremen? Det er viktig for at du skal bli kvitt soppen.
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 ...sopp blir man iall hovedsak kvitt ved å styrke immunforvaret+ å endre kostholdet...ikke spise sukker eller brød....ta melkesyrebakterie kapsler etc....sånn soppsalver virker dårlig om hele systemet er stappa med candida....
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Han smører seg han også!Uff,stakkars,han blir jo så sår etter sex.Må ofte gå en uke mellom hver gang fordi han er så sår!Han klarer nesten ikke å ta forhuden tilbake når han er i dusjen eller på do engang..Blir åpne sår som bare flasser og gjør det stramt og vond lenge:( Ehh..litt detaljert men..pytt pytt.Hvis noen har råd så er det verdt det!Har tenkt til å dra til legen med det,men ville høre her først!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Oi,det visste jeg ikke faktisk.De kapslene skal jeg få kjøpt fort!!Spiser egentlig ikke så mye brød og sukker,men kan nok kutte ut mer!!Men vet du om det skader svømmerne?
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 nei sopp skder ikke svømmerne i direkte fortand...men dersom en av dere eller begge to er sterkt belasta med sopp i kroppen....har det gjerne med immunforsvaret å gjøre....således vil det kunne påvirke fertilitet.....dersom man lett får sopp nedentil...kan man ofte regne med at man har lett for å få det ellers....trøske i munnen, luft i magen, diare etc..... uansett....jeg ville kjøpt både sånne vaginal kapler samt sånne som skal spises....+ som nevnt kutte sukker og brød en periode...spise vitaminer og omega3....dette er dessuten possitivt for barnet når du blir gravid at du tar gode kosttilskudd..... nåen får sopp nedentil av hormonelle faktorer som p piller, rundt mens etc....uansett....kan være mange årsaker....men som sagt prøv de rådene jeg kom med....spes i forbindelse med antibiotika kurer...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 Jammen en opplyst dame du:)Skal følge rådene dine!!Takk:)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #9 Skrevet 11. juli 2008 Masse du kan gjøre for å lage det mindre trivelig for soppen. Menn siden du har slitt med den lenge ville jeg gått til legen og fått difuclan- tabletter for å ta soppen helt, tror det er 2 tabletter to ganger eller noe lignende du må ta da. Så ville jeg tatt vivag eller lignende for å få de rette bakteriene i skjeden. Vasket alt undertøy på 60 grader for å drepe soppen, ikke spist sukker og gjær, drukket juice og holdt miljøet surt. Prøvd å lufte underlivet mest mulig, ved å sove naken bla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå