Gå til innhold

Hvordan har de samvittighet til dette????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjørte akkurat en svensk registrert bil, men tre barn sovende bak i bilen! Dvs de hadde lagt ned setene og lagt dem der med pute og dyne!!! Er det mulig???? Dette var midt på E6!!!

Hvordan kan noen tenkte så kort å la små barn ligge løst i bilen på den måten???

Ringte til politiet og vet dere hva de svarte??? Så det har ikke skjedd noen skade på noen da??? Nei, de hadde ikke mulighet til å ta sånne småting..........

Skulle ønske det var noen man kunne ringe i sånn tilfeller. De som kjørte bilen burde vært fratatt lappen... Helt sykt!!! Klarer ikke slutte å tenke på det!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så sint, gikk visst litt fort her... kjørte akkurat forbi skulle det stå.... og med, ikke men.......

HI

Skrevet

herre gud....er du helt kjørt i skallen eller....da må du i prinsippet ringe politiet hver enste gang du ser en buss passere.....det tyter av løse unger der......stapp samvittigheten din opp et visst sted.....og om du lurer ungene mine sitter fastspent i bil.....men jeg tilter da virkelig ikke om noen andre skulle droppe det.....ko-ko....ja polti har annet å gjøre enn journalføre hormonsvingningene dine.....

Skrevet

så aggresiv da hippie, høres nesten ut som du har noen alvorlige hormon eller humørsvingninger du og.....

det må da være lov til å bry seg om andre mennesker her i verden??? syns hi gjorde det rette jeg!

Skrevet

psyko-kjærringer.....

"jeg kjørte akkurat forbi en hormonbombe på E6.....hva skal jeg gjøre????".....iiiiiiiiiiikkkk...

Skrevet

Vel du må gjerne drepe ungene dine du det er ikke mitt problem det, men de fleste andre her inne er faktisk litt smartere enn det.... At du ikke bryr deg om andre enn deg selv sier vel mer om deg enn meg...

Hadde du fulgt med litt her inne har det vært om ting som dette før vet du...

Ps. Det er ikke krangleside her......

Skrevet

hmmmmm......jeg har ikke løse unger i bil.....så du kan slappe helt av....men jeg er ikke så proppefull av naivitet at jeg tilter på E6 og tror at politiet kommer rasende med blålys fordi en svenske ikke følger reglene.....

dette er jo bare en annen versjon av den evige debatten rundt alle disse bakovervendte barnesetene deres og de teite pledda over barnevognene.....sånn hønete moralisering må jo selvsagt luftes.....da interessen og samfunnsverdien av dette engasjementet er på grensa til ståkarakter i iq.....

Skrevet

Haha..................zzzzzz..............tenker enkelte anonyme her trenger en lykkepille i ræva--------

GOD NATT=)

Smaaask hippie og husk nødnummer ved neste hormonbombe da=)

123hormonrus er nummeret=)

Skrevet

hihi...sant det ja...forresten hørtes ut som en fin natt du hadde hatt....hils doktoren....og kos dere!!!

Skrevet

Forstår at politiet ikke kan rykke ut fordi noen ikke har bilbelte på seg. Slikt tar man jo på stikk-kontroller.

Men gangster-hippie; å sammenligne dette med bakovervendt sete og teppe foran åpningen på vognen er jo å være totalt på villspor. Det er jo faktisk ulovlig å ha barna i bilen uten setebelter..

Skrevet

Men at noen kan la dem ligge å sove bakerst i bil er helt uforståelig... Om noe skjer er de jo uten noen sjanse for å holde seg fast.... Så en gang noen som hadde en nesten nyfødt baby liggende i baksete på bil. Den bare lå der og rullet frem og tilbake når de bremset.....

For meg er dette helt sykt

Skrevet

åssen får dere hønsehuer egentlig med dere alt dette sensasjons-skvalderet deres fra E6......ligger gubben deres i venstrefila mens dere sitter klistra til ruta i de 2,50 høye overvåkningsbilene deres og skuler ned på alle andre billlister med angivelig nyføde babyer osv trillende fram og tilbake i baksetet....dersom du ikke skjønner det sjæl er det mer eller mindre teknisk sett umulig at du eller noen annen uglete kjærring har et slikt teleskop-syn som sannsynliggjør disse krisemaksimerte iakktagelsene deres....

ja det er helt sykt at dere og de fjerne gubbene deres sitter i de like ultra-fjerne teleskoputstyrte bilene deres og ringer purken for å peppre den småborgelige sensasjonslysten deres....for deretter å rable dette ned på et hurra-meg-rundt-forum på nettet som er designa for å ta ned hormon-nivåene deres.....

Skrevet

Mens vi snakker om hva som er ulovlig..

Det er ulovlig å klippe plena på søndager- ringer du politiet om naboen gjør det HI?

Og om du har gjort det- kom de?

Skrevet

A) Aldri hørt at en av straffene ved mangelfull sikring i bil er å bli fra tatt lappen. Trodde det var 700,- kroner (i allefall var det, det sist jeg ble tatt)

B) Viste ikke at DIB sendte ut undercover sommerpartrulier på veien.

Men skal nå være mere på vakt, kanskje gå til innkjøp av sota vinduer.

C) Noen som virkelig tror politiet kaster seg på hjul etter biler med forovervendte seter og usikrede barn? Syntes terskelen for å ringe politi og barnevern er superlav her inne på dib. Hørt om gutten som ropte ULV helt til han en dag ikke ble hørt, og da ble han ubønnhørlig spist.

Når det er sagt, håper jeg alle sikrer seg selv og sine barn så best de kan på veien. En fyllekjører er allt som skal til for å ødelegge livet vårt.

Skrevet

Applaus! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...