Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Gjelder ikke alle men her vi bor er det sjeldent å se foreldra med sine småbarn ute å lurer fælt hva dem driver på innendørs med sine småbarn.Liker dem ikke å gå tur med sine barn?Er det ett ork? Så fint vær det er å sol å varmt åsså ser man dem sjeldent.Kan jeg for jeg synest litt synd i dem små som må være inne så mye i finværet?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Bare for at du ikke ser dem ute betyr ikke at de ikk er ute...... Jeg bor i terasse blokk, det er masse småbarn her 0-3 år men sjelden vi møter på noen ute desverre. Mye fordi vi som foreldre karnsje er ute på forskjellige tider, eller steder. Har en fin lekeplass her og jeg tror nok mange bruker den bare sjelden på samme tid. Jeg og mannen min tar ofte med oss datteren vår på tur for eksempel og da er det vel tilfeldig om noen ser oss i det vi kommer eller går. og er vel det samme for alle andre foreldre. En annen ting er at jeg er mye dårlig da og vi har en fin stor terasse så jenta mi har sandkasse og masse andre leker på terrasen slik at hvis jeg er dårlig og ikke klarer turer ut så kan ho alikevel leke ute. Som sagt bare fordi du ikke ser dem gå ut betyr ikke at de ikke gjør det. Eller er du karnsje en av disse sladrekjærringene som bruker all sin tid på å følge med på naboene?
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Herlighet for et utrolig teit innlegg. ...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Ok. Dagens mest uintressane og dummeste innlegg.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #5 Skrevet 12. juli 2008 Sladrekjerring?Nei jeg er ikke en av dem nei,jeg er svært stille å rolig å sier lite,ikke dra alle over en kam.Jeg kjenner så få her å det hadde vært kjekt å blitt kjent med noen nye naboer men hvordan kan jeg det når dem er så sjeldent å se med sine barn?Hvordan treffe på dem da? Var det så dumt innlegg?
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 12. juli 2008 #6 Skrevet 12. juli 2008 Ja , du får ingen venner hvis du har slik oppfatning av naboene dine.
yret Skrevet 12. juli 2008 #7 Skrevet 12. juli 2008 Vi er ute og leker, vi. Hvor er du? ;o) Prøv en tur i åpen bhg. Kanskje er det babysang, turgrupper eller andre aktiviteter du kan være med på? Da blir du nok kjent med noen.
OsloMor Skrevet 12. juli 2008 #8 Skrevet 12. juli 2008 He-he, så du ser på folk om de bor i enebolig, rekkehus eller blokk?? Vi bor i bygård, men er ute dagen lang:-)!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #9 Skrevet 12. juli 2008 Vel, her vi bor er det kort vei til skog, sjø, barnepark og lignende. Derfor er det ikke ofte vi er utenfor blokka. Så vi er mye ute:)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #11 Skrevet 12. juli 2008 Da ordla du deg nok veldig dumt, for det virker som at du mener folk er inne hele tiden siden du ikke ser dem.......... Altså at du dømmer andre som bor i blokk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå