Gå til innhold

Til dere som bor i blokk med småbarn,hvor blir dere av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjelder ikke alle men her vi bor er det sjeldent å se foreldra med sine småbarn ute å lurer fælt hva dem driver på innendørs med sine småbarn.Liker dem ikke å gå tur med sine barn?Er det ett ork?

Så fint vær det er å sol å varmt åsså ser man dem sjeldent.Kan jeg for jeg synest litt synd i dem små som må være inne så mye i finværet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare for at du ikke ser dem ute betyr ikke at de ikk er ute......

Jeg bor i terasse blokk, det er masse småbarn her 0-3 år men sjelden vi møter på noen ute desverre.

Mye fordi vi som foreldre karnsje er ute på forskjellige tider, eller steder.

Har en fin lekeplass her og jeg tror nok mange bruker den bare sjelden på samme tid.

Jeg og mannen min tar ofte med oss datteren vår på tur for eksempel og da er det vel tilfeldig om noen ser oss i det vi kommer eller går.

og er vel det samme for alle andre foreldre.

En annen ting er at jeg er mye dårlig da og vi har en fin stor terasse så jenta mi har sandkasse og masse andre leker på terrasen slik at hvis jeg er dårlig og ikke klarer turer ut så kan ho alikevel leke ute.

Som sagt bare fordi du ikke ser dem gå ut betyr ikke at de ikke gjør det. Eller er du karnsje en av disse sladrekjærringene som bruker all sin tid på å følge med på naboene?

Skrevet

Herlighet for et utrolig teit innlegg. ...

Skrevet

Ok.

Dagens mest uintressane og dummeste innlegg.

Skrevet

Sladrekjerring?Nei jeg er ikke en av dem nei,jeg er svært stille å rolig å sier lite,ikke dra alle over en kam.Jeg kjenner så få her å det hadde vært kjekt å blitt kjent med noen nye naboer men hvordan kan jeg det når dem er så sjeldent å se med sine barn?Hvordan treffe på dem da?

Var det så dumt innlegg?

Skrevet

Ja , du får ingen venner hvis du har slik oppfatning av naboene dine.

Skrevet

Vi er ute og leker, vi. Hvor er du? ;o)

Prøv en tur i åpen bhg. Kanskje er det babysang, turgrupper eller andre aktiviteter du kan være med på? Da blir du nok kjent med noen.

Skrevet

He-he, så du ser på folk om de bor i enebolig, rekkehus eller blokk??

Vi bor i bygård, men er ute dagen lang:-)!

Skrevet
:) Vel, her vi bor er det kort vei til skog, sjø, barnepark og lignende. Derfor er det ikke ofte vi er utenfor blokka. Så vi er mye ute:)
Skrevet

Da ordla du deg nok veldig dumt, for det virker som at du mener folk er inne hele tiden siden du ikke ser dem.......... Altså at du dømmer andre som bor i blokk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...