KajsaLuna Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Nå har vi vært i "Unaiten" en god stund, og vi stortrives. Landet i NY 30. juni, og er nå i LA. I morgen skal vi videre til Las Vegas for å spise ostakake, som noen anbefalte her inne :.) Northernlights, vi har den siste uka ikke så mange bookinger, så dersom vi er i ditt område så kommer vi innom.. ))) Vi har kost oss masse alle sammen, og har sendt tonnevis med shopping hjem til Norge. Pengene flyr, men denne ferien er akkurat hva vi trengte penger har vi nok av.. Ungene har forelsket seg i NY, så dit må vi tilbake til ganske snart. Eldste har blitt halvt amerikansk på denne turen, visstnok, og så fort hun får lov så reiser hun visst hit. Oslo er visstnok for liten for henne. (Puberteten har tatt min førstefødte her borte). ALLE amerikanske gutter er bedre enn norske, og ellers er det meste bedre. Yngste har blitt rå på språk, og midterste har funnet ut at shopping er en hobby hun liker... (I've created a monster!!) Far i huset har shoppet kortene sine varme, og sendt mest av alle ting hjem til Norge. Mye teknisk utstyr som visstnok er sååååå mye billigere enn hjemme. IPhone, blant annet. Jeg spiser mest, og har sikkert lagt på meg 7-8 kg på disse snart 2 ukene. Hvordan kan noen leve i USA uten å bli sykelig overvektige? Jeg spiser kanskje 3 ganger så mye, og 3 ganger så ofte som hjemme.. hihi.. Ok da, så jeg shopper litt i tillegg, ny klær som passer blant annet. Looooove Starbucks og Donuts, og blir smellfeit hvis vi blir her lenger. Ungene er lagt, og jeg har sendt mannen til McDonalds for å hente flere kalorier til valkene mine som tyter frem. I morgen skal vi pakke sammen og kjøre bil til Las Vegas. Det virket som en god idè da vi planla i Norge, men nå skjønner jeg ikke hvorfor vi ikke skal fly! Den som anbefalt helikoptertur over NY ska få en diger klem - det var bare helt fantastisk! OK da, vi fant forresten ut av vi er gravide i går. Fant en lege som kunne fastslå at min tidligere brystkreft kunne kombineres med nok et svangerskap. Så spisingen min er "berettiget".. lissom.. )) Men vi er tidlige i 1- tri, og har mistet før så vi tar dette med fatning. Much love from Kajsa Luna
M-N & sassy-susie Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 åhhh, dæven! GRATTIS ME BABIS hehe.. så deilig å finne ut av det på ferie ja! Å heeeelt eni me deg ang starbucks Å eg elske åsså taco bell Heldigrisa som kose dokker så.. her e vi bynt å snakke om å ta oss en mnd i USA med leiebil Har selv bodd i Denver, så eg kunne tenkt meg å besøke hele vestkysten neste gang
Northernlights Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Heisann, gratulerer med babyspire =o) Ja,si fra om du er i nærheten =o)
KajsaLuna Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2008 Reiseleder sier visst at vi skal det. :-) Jeg bare er med på turen etter ostekakespising i Las Vegas. Min elskede bestemmer. Jeg stemte Florida og Key West, men vi får nå se. Et barnespørsmål: hvordan får man barna til å ta en sen kveldslur? )) For så å være våken til omtrent midnatt?? (tøyser litt her altså dere, fru A4-mamma har friket ut her i de forente stater) Døgnet vårt er veldig ustabilt her borte. Jetlag vet jeg ikke, men noe rart er det. Men de to største deler hotellrom, og så bor 4 åringen hos oss. Bor vegg i vegg da. Tar ikke svangerskapet for god fisk enda - men nikker takknemmelig til dere som gratulerer. Har mistet 3 ganger før, så det skal gå en stund før vi forteller dette videre. Har også en adopsjonsprosess i gang. Komplisert dette. Men jeg føler absolutt at livet er på min side. Forresten, blir gal av alle reklamepausene i tv-programmene. Feit og hekta på tv- det er meg det. )) Ja, jeg blir feit her borte.
Northernlights Skrevet 11. juli 2008 #6 Skrevet 11. juli 2008 Ja,de reklamene er PYTON!! Svigerfar pleier skru ned TV`n når reklamene kommer på ;o) La døgnet være litt ustabilt. Dere er jo på ferie =o) Kos dere videre! Tidlig kveld her enda, men jeg har tenkt å legge meg. Har alltid vært kveldstrøtt etter at jeg flyttet hit. Er nok pga mørket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå