babysyk-med spire! Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Når bør man begynne på Folat? Har lest så mye forskjellig.. noen sier en mnd før prøvingen starter, andre 3 mnd, og noen at man kan starte opptil et år før selve prøvingen starter? Erfaringer??
dropsen88 Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Jeg har hørt att ett par måneder i forveien er bra nok! Så jeg må ut å kjøpe nå!! Hehe..
babysyk-med spire! Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2008 takk jeg begynte i går Selv om mannen ikke er helt klar enda.. men jeg satser på å begynne til høsten.
lillemor og meg:) Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Hei:) Tenker selv å begynne med folat nå..men synes det er så mye forskjellig å velge mellom...hva kjøper dere? kjøper dere kun folat? var på apoteket igår og fant en pakke med både omega3 og folat i samme. Går det an å bruke det?
Ella-83 Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Det går vel fint! 400 ug er vel den anbefalte daglige dosen. Jeg tar en multivitamin sak som heter GRAVID. Kjøper den på apoteket. Anbefales til prøvere og gravide. Har tatt den siden mai og jeg merker at hud, hår og negler er blitt veldig fine! Tydelig at b-vitaminer fungerer!
babysyk-med spire! Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2008 Jeg kjøpte en på apoteket som heter Folsyre bare.. med 90 tabletter. Satse på det er bra nok Det er jo så masse forskjellig man kan få tak i atte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå