Barn i huset <3 Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 går det ann å gå til lege å få det fastsatt at ungen har kolikk. sånn at jeg ikke går til kiropraktor foreksempel å får han knekt opp uten grunn;) eller ser de det med en gang. hvor de skal knekke osv om det er noe vits....
fjollefrua Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 må jo ikke til kiropraktor da. prøv soneterapi
Sjokoladekaka Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Kiropraktoren eg har erfaring med, knekker ikkje utan grunn. Eg har fått hjelp der, og minsta har fått det. Men eldste blei sendt vidare til fysio utan knekking:) Der var ikkje noko å knekke, der, sa han. Berre anspente musklar.
Barn i huset <3 Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2008 hva gjør de på soneterapi? er helt blank på sånt her. føler meg passe dum her jeg sitter;) hehe
PAVEEL Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 anbefaler kiropraktor iallefall. hjalp lillegutten min etter 1.behandling.
Barn i huset <3 Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2008 hehe kom på det nå har prøvd fotsoneterapi. men funket ikke så godt:) er ikke greit når man er i litt tåke her;) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå