Gå til innhold

Babygave med litt mening?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen gode venner av oss har akkurat fått barnet sitt, og vi følger etter om to måneder. Vi har liksom fulgt hverandre hele veien, og håper vi vil være mye sammen i tida som kommer, så derfor vil vi gjerne kjøpe noe annet enn gulpekluter og de vanlige sparkebuksene man gjerne får.

Noen forslag? På forhånd takk til alle som gidder å svare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes jo at ting som er minner gir mening til en babygave:) Tenker på hånd/fotavtrykk, personlige produkter med navn osv.

Skrevet

Bilde av de to mammaene med mager, for eksempel i en gravert sølvramme? Koster ikke all verden, og er et varig minne. Lille min fikk en rosebusk, det var også en fin gave.

Skrevet

kan jo strikke eller sy noe selv....dersom det skal være personlig....lage et fint lite album du starter på for babyen dems....eller for eks gi de litt anti-vaksine info...det pleier jeg å gi....men det faller sjelden i god jord.....men dog....tanken er jo fin....

Skrevet

He he. Gode tips,- og originale! Særlig det med rosebusken og anti-vaksinepraten. He he. Forslaget om å ramme inn et bilde med de to magene er litt for sent å få til siden babyen poppa ut i går. Men rosebusken var faktisk et veldig godt forslag siden de akkurat har kjøpt seg et hus med en stor hage.

Tusen takk!

Skrevet

Venninna mi driver nettbutikk der du får brodert akkurat det du vil på klær, tepper osv. Kan jo være en idè å kanskje brodere en artig tekst, som betyr noe for dere eller noe..

Siden heter ihvertfall www.nameonbaby.no

Skrevet

Jeg ser bare punktum jeg gangster-hippie. Ganske slitsomt å lese.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...