fjollefrua Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2008 nei seff måtte noen som ikke har svare... noen klarer ikke å dy seg... hehe
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Men har tenkt å bestille den da, men har liksom ikke kommet så langt enda ) Så det var ikke negativt ment nei )
fjollefrua Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2008 hehe. Jeg bestilte 4 stk jeg mens jeg var igang... hehe...
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Send en hit da så slipper jeg å vente så lenge ;o) Nei, nå tar jeg kvelden )
fjollefrua Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2008 sorry, de skal nok til 3 andre som også har litt flesk til overs:)
M-N & sassy-susie Skrevet 10. juli 2008 #9 Skrevet 10. juli 2008 men eg HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR! å eg ELSKEEEEEEEEEEEEEE den! når eg gidd å bruke den.. e så sulten no på kveldan at eg glemme å rocke..
fjollefrua Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. juli 2008 hehe... men hvis du husker å rocke vettu, så kan du jo spise litt ekstra
M-N & sassy-susie Skrevet 10. juli 2008 #11 Skrevet 10. juli 2008 ja det va det.. hehe.. det e egentlig litt vanskelig å glemme rockeringen når man e pålogga på skravlesia kver dag.. hehe.. alltid nån som snakke om den.. så eg prøve å unngå å svare på alle innlegg om den, i og med at eg har "glemt" den hehe.. Tungt å rocke etter man har spist.. får sånn dyrisk sting i magen.. prøvd flere ganga..
Taziah Skrevet 10. juli 2008 #12 Skrevet 10. juli 2008 jeg har ikke, men vil ha:) hvor kjøper man?? Men jeg klarer jo ikke å rocke da, blir vel et ork å lære seg d??
fjollefrua Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 10. juli 2008 hehe... hva med å prøve å rocke FØR du spiser... så kan du ha god samvittighet når du spiser etterpå...
M-N & sassy-susie Skrevet 10. juli 2008 #14 Skrevet 10. juli 2008 joda.. men da e eg for opptatt med å dibbe sambo sa at det va det han sa før eg kjøpte den, at den ble brukt i en mnd så va eg lei.. men no skylde eg på at eg har treningsferie
Ladybug~N&E Skrevet 10. juli 2008 #15 Skrevet 10. juli 2008 det er mye lettere å rocke med disse ringene. jeg har aldri klart å rocke i hele mitt liv men nå går det så det suser! må være tyngden som gjør det lettere;) det er dritenkelt egentlig. etter et par dager med litt øving og koordinering av armer og bein - finne best mulig stilling - så gikk det uventet bra gitt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå