Gå til innhold

Angående våtservietter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ikke være hysterisk her, men prøv selv og tørk dere nedentil etter dobesøk med våtservietter for barn..... Jeg har prøvd sensitiv, parfymefri og alt mulig av "det beste" ment for sart barnehud, men det SVIR!!!!!

Så en annen her anbefalte disse papirserviettene som man bløtlegger...jeg vil anbefale at man iallefall tenker på hva man pafører barnehuden. Vet noen som var ute og kampet i telt, fikk kvae på telt-taket, og våtservietter for barn fikk bort all kvaen på 1-2-3 med den X-tra som som selges på Coop som var best i test i Foreldre&Barn 2-3 år siden... Kvae får man ikke bort fra klær om man vasker på 60grader...men våtservietter for barn gjorde det... ufff....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du jeg er så enig med deg..jeg er ikke hysterisk jeg heller..men dette er jeg ikke tilhenger av i d hele tatt..dette er mitt 3 barn å jeg har så og si aldri brukt våtservietter på de 2 jeg har..å kommer heller ikke til å bruke d nå heller..pga at jeg ser hvor sterke de er..eller de stoffene som er i de..

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Vi bruker slike som vi væter hjemme og så har vi våtservietter i stellebagen, veldig praktisk :-)

Skrevet

Mannen min bruker våtservietter etter at han har skrudd motor, får så rene og myke hender:)

Virker som de har blitt litt svakere de siste årene for han må gnu litt mer for å få av all alt. Ellers er våtservietter fine til å vaske seg etter at man har mala pga olja fjerner maling godt.

Skrevet

Jeg bruker pampers sine våtservietter etter jeg har vært på do. Føler meg mye renere etter å ha tørket meg med våtservietter- og det har jeg aldri fått noe svie av!!

Kanskje du har litt sart hud?

Skrevet

Alle reagerer forskjellig?

Jeg lurer fært på hva jeg skal prøve på bebin, men finner vel ut hva den tåler og ikke tåler...

Skrevet

Husker det var noen reportasjer om giftstoffene i disse serviettene for en 6-7 år siden. Mange ble trukket tilbake fra markedet, for så å relanseres. Ett par år etter var det en ny reportasje som viste at det ennå var mye "skumle stoffer" i dem.

Den gangen brukte jeg våtservietter kun for å få bort den verste bæsjen, for deretter å vaske med ren bomullsklut med vann etterpå. Tror jeg kommer til å gå for det nå også, er litt skeptisk til dem ennå, selv om jeg ikke har fulgt så mye med de siste årene.

Skrevet

jeg bruker mest x-tra og de billige fra Rema. De har vært best i test i forbrukerrapporten hver sin gang. Har brukt de selv også, og synes ikke at de svir. De større ungene bruker dem også.

De våtserviettene som det var mest styr om tidligere var bl.a natusan. Tror de er forbedret, men hverken de eller pampers har nådd opp i testene. Jeg synes de svir når jeg bruker de.

Skrevet

kan man ikke bare droppe våtservietter da?? bruke klut og vann! våtservietter er ikke bra for miljøet og tydeligvis ikke bra for en barnerompe heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...