Gå til innhold

hmmmm... er dette så urimelig da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har netopp begynt med lappen, hadde første timen i dag!

Vill jo bruke minst mulig penger, og få lappen så fort som mulig! Vi bor sån til at jeg kommer meg ingen steder når sambo er på jobb, selv er jeg sykemeldt, så blir mange lange dager hjemme!

Iallefal, sambo har ikke hatt lappen lenge nok til at han har lov å øvelseskjøre med meg, og skal jeg få lappen fort, må jeg jo kjøre mest mulig! Pappa har sagt seg villig til å kjøre med meg, og bor veldig nermt oss. Eneste er at han kjører vare bil, ikke så stor at jeg ikke har lov pg kjøre med den, men jeg tørr bare ikke, så derfor vill jeg bruke våres bil da... _VÅRES_ Vi har kjøpt den i sammen, og vi har alltid vert enig om at den er vår... iallefal frem til jeg skulle kjøre med den....

Sambo ble bare stille og irritert når jeg sa dette, prøvde og diskutere med meg, men jeg sa det vare var og glemme og diskutere det!

Det er VÅR bil, og jeg trenger en bil og kjøre med, kjører ikke med en stor bil jeg er redd for å kjøre bare fordi han er egoist liksom...

Er det jeg som er urimelig her, eller er det bare han som har et LITT for close forrhold til bilen sin??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig kontrollerende ut, denne samboen din.

Skrevet

Det er jo DERES bil, å da må jo du også få kjøre den, MIN mening!!!

Jeg har heller ikke lappen, men nå er samboeren min "så gammel" at han kan kjøre med meg, så ingen problemer her. Men om han hadde vert yngre og ikke kunnet kjøre med meg, hadde jeg ivertfall fått kjøre bilen!!!

Skrevet

Det skulle da virkelig bare mangle at du kan kjøre bilen deres.

Hvordan skal han oppføre seg etter du har fått sertifikatet,når han ikke lar deg øvelseskjøre med bilen nå?

Skrevet

Planen er jo å selge denne, og kjøpe 2 litt billigere... Så det er jo ikke noe problem, men det er nå som er problemet... han har jo gitt seg, og jeg skal kjøre den i morgen, er bare det at nå sitter jeg med kjempe dårlig samvittighet for å bruke bilen!

huff, han er jo ikke kontrolerende da... bare litt glad i bilen;)

Han så poenget da jeg spurte om det var trygt nok i en annen bil hva med meg og den i magen, skulle han beskymre seg for noe, måtte det jo være det da...

ikke bilen!!!!

Skrevet

Han er nok bare redd noe skal skje med bilen. Mannfolk kan oppføre seg som om bilen er babyen deres iblandt. Men du har selvfølgelig rett på å øvelsekjøre med DERES bil:) Men kansje du kan ta noen kjøretimer med lærer før du kjører med deres bil, så føler han seg nok litt tryggere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...