Lurvehette Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Hvor lenge før fødselen, kan slimproppen egentlig forsvinne? Har 7 uker igjen jeg da.
Barn i huset <3 Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 hvis jeg ikke tar feil så kan den gå mange ganger og når som helst iløpet av svangerskapet, men at den bygger seg opp. men har du åpning så er den nok borte:)
Sommerfulgen Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Tror slimproppen kan gå opptil en uke (kanskje mer) før fødsel. Når den går er det viktig å ikke bade i boblebad, felles basseng etc. pga bakterier. Selv så gikk min 2 dager før fødsel i forrige svangerskap, og den går bare en gang. Tror heller ikke at trenger ikke å ha åpning selvom den er gått...jeg fikk i alle fall ikke åpning før etter 2 dager når fødselsen virkelig var i gang. Lykke til )
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 min har gått i det riene starter samme dag i alle svangerskapene:)) så jeg bare venter på tegnet jeg nå
karianne87 Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 min gikk nesten 4 uker før termin. den dagen var jeg veldig aktiv, bar masse og styra rundt. Min gikk litt etter litt i løpet av et par timer. men jeg har ikke merket noe anneledes med graviditeten etter det. 5 dager igjen til termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå