fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 guten min på 1,5 år blei stukken i dagmorges på handa, og har hovna sånn opp!! er det normalt? håper noen kan hjelpe meg:)
blond Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Min sønn har bare hovnet opp lokalt og det har gått relativt fort tilbake. Har smurt med alo vera inntil han ikke har klaget mer.
~sjiraff~ Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Jeg ble stukket i puppen en gang, og den ble nesten dobbelt så stor (da var jeg ung og hadde små pupper da). Er usikker på hvor mye opphovning som er greit da. Men om man er allergisk reagerer man vel ganske heftig ganske fort?!
Libido- Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 ja det er normalt å hovne opp noe enormt! Vi var på klassetur på barneskolen, da ble halle klassen stukket. Samme gjengen gikk i samlet tropp til lege-kontoret.
Libido- Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 og de så ut som ballonger... var det jeg skulle frem til =)
Sjokoladekaka Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Det er normalt å hovne opp lokalt rundt stikket. Det som er farlig er når ein får allergisk reaksjon og dermed hovnar opp i bl a halsen. Du kan prøve allergimedisin, men det er vel ikkje lett med tablett til ein så liten ein. Ellers kan du bruke noko som bedøvar litt som f eks locoid eller noko anna gele/krem med bedøving. Har du Emla-krem, kan det nok brukast:)
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2008 tusen takk for svar:) da ser eg det ann til i morgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå