storebror og junibaby=) Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 er dere fornøyd? Er det stor forskjell på disse?duger en til 1000 lappen,eller bør en høyere opp i pris?
Blue Lady Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 En weber ett eller annet har vi. Veldig fornøyd!
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Landmann ett eller annet. 3 brennere, strålende fornøyd, den er godt brukt kan man si:-) Kostet rundt 1500 kr i sin tid, er 3 år siden vi kjøpte den.
storebror og junibaby=) Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2008 er vel flere som har gassgrill her??
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 Vi har også en landmann med tre brennere (og trestativ) og er/har vært fornøyd. Kosta vel rundt 1500 + regulator og regntrekk. Men jeg ser jo nå (pga renhold) at jeg sikler fælt på de med emaljerte rister og brennere. Det er kjedelig å hele tiden holde på å skrape og olje, skrape og olje for å holde støpejernet halvfint... Koster litt mer, men ejg vil si man får mer for pengene (jeg kan ikke være helt objektiv siden jeg selger griller på jobb, hehe).
mandel med to bøller og et frø Skrevet 11. juli 2008 #7 Skrevet 11. juli 2008 Outback et eller annet... Kjøpt på Plantasjen for 2000 kroner for et par uker siden. Var nedsatt fra 2500. Veldig fornøyd. 3 brennere og sånn "kurv" i lokket. to sidebord i tre. Selve stativet er i Aluminium.
frøkenfryd:) Skrevet 11. juli 2008 #10 Skrevet 11. juli 2008 jepp har kjøpt meg futur trio classic på expert til 2699kr. og den kom ut best i test. 3 brennere, termometer og ,sidebluss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå