*Lykkeliten* Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 ..........Så begynte jeg å spotte imårrest.. Og nu blør jeg litt, men syns det er litt rar farge i blodet.. Unnskyld detaljer.. Den er brunlig.. Og har såå vondt i magen.. Har plagdes med menssmerter før men dem har ikke vært så ille.. Er det kanskje fordi mensen kommer så seint at det er brunt og gjør såå vondt?? Har sett at mange har pratet om syster her inne(hvis jeg skrev det rett)? Kan nevne at jeg har mange ganger hatt det vondt inne i skjeden når jeg skal sitte, sånn at jeg må sprette opp med engang igjen... Hvordan fant dere ut om systene?? Kan dette gjøre noe med at mensen ikke kommer til rett tid og at den brune blodet som kommer er blod som har vært der inne en stund og ikke kommet ut i tide pga. syster som er i veien?? Er litt forvirret her jeg sitter og hååper det er noen der ute med erfaring! =) Og heldigvis er det alltid noen som har tid å svare! =) Ha en super natt videre!
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 hei:) eg hadde litt brun utflod da eg var nesten 6 veker på veg...og litt stikninger i magen...men det gjekk fint:) målte hcg og den var stiganes og heilt fin!! eg trur ikkje du har cyste...det kan ver innvendige hemorider? dei er kjempe vonde...eller kan ver. stikker og bare spetter opp eg og når eg får dei! brunt blod kan og tyde på gammalt blod som kan ha ligget der inne ei stund, og er veldigt normalt:) ...fekk du ikkje testene dine i dag? er så spent eg;)
*Lykkeliten* Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2008 Hei du vennen! =) Hadde du mye utflod? Lignet det på mensen? Blodaktig? =)) Heheh.. Ja fikk testene imårrest, testet med morgenurin og den var negativ!! Billigstav.. Har hørt masse rart om dem.. Men jeg må nok vente å se hvordan det utvikler seg, skal til byen i helga.. Skal skaffe meg tester til å stole på!! Ka som er best?? =)) qr eller cb?
Arytai Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Hemorider i underlivet??? Det tror jeg ikke går an. Mener det bare er i endetarmen man kan få de...
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 nei det var ikkje så masse...men legen min sa det var heilt normalt og ha slikt i begynnelsen:) kjøp cb, det var den som eg testa posetiv på...cb digital. har du masse smerter? tenker på deg...og må innom noen ganger i løp av dagen og sjå etter deg:) håper det går bra:)) begynner du og blø friskt blod kan du jo kontakte lege og få deg ein tidlig ul og sjå...om du er gravid:) forklar situvasjonen til dei:) klem til deg vennen:)
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 ja klart det er i endetarmen...men kan kjennes ut som det kommer framantil og:) veldigt vont, har hatt det noen ganger.
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 hehe ja er litt trøtt no;) nesten nett kommet hjem fra jobb:) ...men masse lykke til lykkeliten:) må få høre korleis det går med deg:)
*Lykkeliten* Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. juli 2008 Takk for det! =) Ja det kan det jo være faktisk, jeg sliter med hemorider til tider!!
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 11. juli 2008 #10 Skrevet 11. juli 2008 eg merket de ikke første gangen før den sprakk. men andre gangen merket eg at de er noe der nå me koser oss=) asså en syste. men eg har aldri opplevd sånn som du/dere opplyser. men de er forskjellige syster å størrelser på di.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå