Gå til innhold

Hvordan finner man ut kjerringråd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom over noen morsomme sider, og da begynte jeg å tenke litt. Alle disse kjerringrådene, noen må jo ha prøvd dem!

Som feks honning mot hemoroider, hvem i huleste var det som tenkte "faen, disse hemoroidene klør, jeg tror jeg skal smøre litt honning i rumpa"

Hemoroidekrem på leppene? WHAT? Usj altså. Hvem var det som ville prøve DET?

Noen flere eksempler man kan le litt av, eller skal vi ta en diskusjon om rare ting man har prøvd for å få bort plagene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker en mann ringte inn til et program på radioen ang kjerringråd,og han kunne fortelle at urin hjalp mot sprukne hender.

Han var en gammel sjømann, og de pleide tisse på hendene der uti havgapet, for å holde dem "fine",kunne han fortelle...

Skrevet

HAHAHA, yuk!

Hvor tar man det fra liksom? Oi, jeg pissa visst på hendene mine, men se så fine dem blir! Dette tror jeg jeg må fortsette med.

Skrevet

Jeg kjøper håndkrem,jeg =oD

Skrevet

men i håndkremer er det urinstoff.....i ansiktkremer også...

ja bestefaren min var fisker....og det er sant at det beste rådet de hadde var å vaske babybleier for å bli kvitt sprekkene på hendene....men jeg fikk aldri med meg at de pleide å pisse på sine egene hender......

Skrevet

Forhåpentligvis kjemisk fremstilt.

De ville vel ikke dele alle lure råd med alle =o)

Skrevet

hehe.....nei ikke sant....sarte sjeler trengte den omskrevne versjonen....uansett...ja det er kjemisk framstilt......

Skrevet

Et eller annet sted leste jeg at det var etterspørsel etter gravide kvinners urin, pga alle de gode hormonene. Men hva det skulle brukes til,vites ikke. Mener det var noen som mente det var bra å drikke det, hvis man ville få opp hormonene i kroppen, som har med sexlyst å gjøre.

Da kunne de bare brukt min urin i 4 og 5. mnd. Ellers ville de blitt sørgelig skuffa...

Skrevet

hehe....og æsj.....spørs om ikke tenninga forsvinner dersom man skal skvalpe i seg svangerskapsurin for å få`n opp..

..men noe som ikke er kjærringråd er bruk av morkaker i kosmetikkindustrien.....urk.....får så pen hud atte....

Skrevet

Og bruk av foster.Det er jo bare helt sykt.

Skrevet

æsj...bruker de aborterte fostere også....???...trodde det bare var vaksineindustrien som dro nytte av dette....men det er jo samma businessen da....

Skrevet

Er ikke så mange år siden legene måtte smake på urinen til pasientene, for å diognostisere evt. diabetes....

Skrevet

Erzebeth Bathory badet i ungpikeblod for hun hadde fått det for seg at det hjalp mot alderdommen. Men så er dette en gammel historie fra 1300 tallet da. Og det var innavl i familien så hun hadde det ikke akkurat så ryddig på loftet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...