Gå til innhold

hei kokosbolla:), kan du se på meg litt.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:)

Fødselsdato er 030775:),

kan du se om jeg er gravid nå eller evt når det skjer?

Har prøvd siden okt 07, men det lar vente på seg....

min kjæreste og jeg bor i hver vår by pga av jobbene våre, men det vil endre seg fra høsten av. Kan det være derfor det ikke har skjedd noe, eller kan det være at noe er feil med en av oss eller begge?

Er litt bekymret...

tusen takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trur ikke det noe spesielle feil.. har han sjekket svømmerne sine?

er ikke bra å titte på helse.. men jeg regner med at du tåler å høre svaret når du spør.. og at du er voksen nok til å ta det ting litt som dem er :):) .... men trur han kan ha litt dårlige svømmere enn normalt..men bare et par prosent under gjennomsnitte føler jeg...så magefølelsen din har nok rett der :)

llers har du tatt en test? føler du kan være gravid nå?

Skrevet

hei:), det kan stemme fordi han er endel gamlere enn meg da vettu;), men han har ikke testet dem altså. Kan det være lurt å gjøre det tror du? Har spottet litt idag og føler at tr er på vei....men tenker å teste hvis det ikke skjer noe i morgen. Ser du noe om min helse? Vet at det kanskje er vanskelig å se, men føler at jeg har relativt normal syklus;). Har forresten en syklus på 25 dager og en på 28, sånn er det annenhver mnd. Ser du noe om hvor mange barn vi får? Spent da vettu....

Skrevet

akkurat... føler ikke noe spesielt iveien med dg.. annet at du kan være plaget med stiv nakke..

trur du kan være gravid nå altså... lykke til ;)

ja, kan jo være lurt å sjekke svømmerne.. men trur ikke det er noe i veien for en evt. graviditet..

jeg ser et barn muligens to, som dere får sammen =)

Skrevet

det var godt å høre det her altså;), er jo ikke så veldig ung jeg heller, og i og med at jeg ikke har noe fra før er det litt spennende(han har to voksne barn fra før). Er forresten stiv i nakken pga jobb(er fotograf:), har vært mye stiv siste uka). Er imponert over deg altså, at du får til å se slike ting;). Men du? Hvis det viser seg at jeg ikke er gravid nå, kan det bety at jeg blir det denne mnd?? dvs neste pp? Tror eggløsning blir i slutten av juli sjø....

he he, ble mye info til deg dette;)

Så spør jeg til slutt: Ser du noe om vi kommer til å gifte oss snart?

Tusen takk for svar kokosbolla;)

Arti nick forresten;)

Skrevet

glemte å spørre om du ser kjønn på barn....

Skrevet

Jeg trur du er gravid nå jeg altså =D Og kjønn er jeg aldri helt sikker =P men føler det muligens kan bli ei jente..

Jeg trur dere vil gifte der ja, kanskje litt fortere enn planglagt?;)

Er gubben din mye trøtt?

Skrevet

hehehe:), vi satser på det:)! Det hadde vært fantastisk!!!

Ja gubben er mye trøtt fordi han sover lite....har gått skole samtidig som han har hatt full jobb vedsidenav. Er heldigvis ferdig med det nå da:), men han har fått litt reaksjoner på dette i form av trøtthet nå etter han ble ferdig..... han har også hatt endel hodepine pga stress.....

er det noe han kan gjøre for å bli litt mer våken? Han har heldigvis ferie nå da, så da skal han ta seg inn igjen:)

Vi har lyst til å gifte oss men klarer ikke bestemme oss for om vi skal gjøre det i utlandet eller hjemme....har ikke satt dato, men jeg hadde håpet iløpet av neste år.....

Skrevet

Trur kanskje gubben din har litt for lite jern i kroppen, be han om å få i seg jern og sove så skal dere se det blir bedre =D

Og jeg trur forresten du har en sterk intuisjon, bare lær deg å stole på den du :):) er ikke bestandig ting er fantasi ;)

Skrevet

Det skal jeg si til han:), har satt han på sink og selen for at han skal få bedre svømmere;), følte at kanskje at det var noe der, så intuisjonen min er sikkert på plass ja;).... men det er artig at du nevner det, for jeg føler mye og tenker mye angående folk rundt meg, og har ofte hatt rett i mange antagelser;), sier ingenting om det til andre altså;), holder det for meg selv;)

Tusen tusen takk for svar og gode råd:)

Skal følge dem;)

Stor klem til deg fra meg:)

Skrevet

Takk takk =D

Jeg merker fort om det er noen med sterk energi ...hehe.. jeg bare vet på en måte... gå inn på : www.altnett.ning.com

det er et nettsted for alternative intresserte :):) der vil du nok like deg ;);)

Alltid moro å hjelpe!!!

Skrevet

Det skal jeg jammen gjøre;)

Tusen takk for tipset:):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...