Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Det er barna som har samværsrett!!! Det er barna som skal tas hensyn til! Ikke hva foreldre vil og har "krav" på!!!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 ja, gjett om det har kokt i meg mang en gang nettopp pga dette. Barneloven skal gå foran det meste, men det er IKKE vanlig praksis. Jeg har måttet sende barnet til en far som ikke evner å ha små barn. Jeg har bannet systemet opp og i mente mange ganger, du. Men nå er det slik at far sitter med alle valg og rettigheter ang samvær. Det blir jo sagt at vi mødre sitter med bukten og begge endene, men det finnes faktisk lite av sannhet i det. Sannheten er at det er bf som har bukten og begge endene, og kan velge om han gidder eller ikke. Vi sitter som noen oppbevaringsbokser(litt på spissen) i påvente av at far gidder. Og gidder han sånn plutselig, så er det VI som ender opp med bøter dersom vi ikke er enige. Da er vi plutselig vanskelige mødre, som BARE er ute etter å sabotere. Nettopp dette har vært mitt mareritt i alle år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå