Gå til innhold

Hva vi tror vi får og hva sier ultralyd??


m_n83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrev tidligere i tråden at jeg trodde det var ei frøken i magen, å jeg hadde rett:D:D:D:D:D:D Jordmor sa at det ikke var plass til så mye mellom beine der:P Å hu sprikte bra me beina så vi skulle få se ordentlig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magefølelse sa gutt og på ultralyd kunne vi jammen meg se at det var en gutt også (tom jeg:-))!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen magefølelse, skal endelig på UL 21.juli. Håper de ser hva det er, så jeg kan begynne å handle litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magefølelsen min var riktig! Vi skal ha ei lita jente!!! :-D

 

Hilsen c",) Lillegull i magen c",)

(Har bytta nick! :-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magefølelsen sa jente, men tidlig UL i uke 11 mente han det var gutt. Men magefølelsen sa fremdeles jente, og det er faktisk en liten snuppe! JM kunne se kjønnsleppene flere ganger på ordinær UL, så det er vel ganske sikkert.

 

Magefølelsen stemte med førstemann også, som er en liten guttebass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magefølelsen trodde jente..men var på ul i dag og der var det 70%sikkert en gutt:)Litt vanskelig å se da navlesterngen var mellom bena.. Ny ul 28.aug (er da 25 uker neste gang)Så vi venter til da med å kjøpe blå klær..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hele tiden hatt følelse av gutt. I går var det UL og vi har bildebevis på at det er en gutt der inne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var gutt, var ikke tvil på denne ultralyden. Så det blir en liten gutt på oss i desember:) Kjempe gøy å ha rett på magefølelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en sterk magefølelse på gutt hele tiden, og ul på mandag sa 75% sjanse for gutt. Så ikke helt sikkert da, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har en teori på hvorfor mange tror de får gutt. tror de aller fleste jenter ønsker seg en jente først, akkurat som gutter vil ha gutter. man tror (eller lurer seg til å tro) at det blir en gutt for å ikke bli skuffa. sånn er det for meg iallefall. jeg vil helst ha ei jente, men prøver å overtale meg selv til at det blir en gutt slik at jeg ikke blir skuffa...

nå skal vi ikke vite hva vi får, så har enda noen måneder med venting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...