Gå til innhold

Hva vi tror vi får og hva sier ultralyd??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har vært litt usikker på magefølelsen, men i det siste har jeg følt at det blir en gutt. Var på ultralyd i går, og der var det en gutt :) jordmora sa at det var vanskelig å unngå å se, så da regner jeg med at det er ganske så sikkert :)

Magefølelsen sier jente skal på ultralyd på tirsdag, har ikke bestemt meg om jeg vil vite det enda.

Har en hjemme som ønsker seg gutt:)

blir spennde:)

sist trodde jeg det ble gutt og fikk jente.

Har vist ikke kjempe god magefølelse,

Klems

Annonse

Har hatt en sterk guttefølelse heile tida, men siden jeg konsekvent tar feil på venninner og familie, regnet vi med det var ei jente. På UL så de en liten gutt, og hun sa at dersom hun tok feil kom hun til å slutte i jobben, for det var så tydelig at det var gutt! Så "tuten" veldig tydelig vi også :-)

Så da hadde jeg for en gangs skyld riktig...

Annonse

Som hun som tok ultralyd av meg sa, hun spurte hva jeg trodde selv først, og ble overrasket over at jeg tippet jente for hun fortalte at de aller fleste førstegangsfødende faktisk trodde de skulle få en gutt.

(Så ble vi sitte og lage en teori på hvorfor det var så..)

Jeg er forøvrig så fasinert over hvor mange som tipper rett, kan virkelig kroppen vite dette før hodet?

Jeg var bare 6-7 uker på vei når jeg fikk en plutselig veldig sterk formening om at det lå ei kommende jente inni der, snodige greier..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...