Tre skjønne Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Leser at noen skriver at man skal ta tab. til nøyaktid samme tid hver dag? dette kan da ikke stemme? ikke sa legen noe om det,og ikke står det noe i pakningsvedlegget...?! regner med at jeg bare tar de da jeg står opp eller legger meg- uten om å tenke på klokken...?!?!
VilsågjernehaBIM Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 jeg har fått beskjed om å ta mine pergo-tbl på lik tid. tenkte å ta på kvelden, for å få mindre bivirkninger (hodepinen) skal ta mine første om ca 2 uker, og fra dag 2. enn du? får du noe oppfølging under tbl-kuren? ul eller noe?
Tre skjønne Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2008 ok...hakke hørt noe om det-men da tar jeg de til lik tid for å være sikker... aner ikke helt år jeg skal ta mine,har så uregelmessig syklus-men er akkurat ferdig med mensen-så det er sikkert i begynnelsen av neste mnd... får ingen oppfølgning? hva er poenget? syns det bare er noe tull- man skal jo ta de,og ca 5 dager etter det så skal eggløsning skje... så jeg fikk beskjed om å ha sex fra jeg var ferdig med kuren-og ti dager fremover-annenhver dag,så det alltid var sædceller i egglederene... blir bare masse bortkastet tid syns jeg-og se når egget slipper osv.. :D hver sin smak spennende blir det iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå