Gå til innhold

I et lite håp...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært ute å gått i oppoverbakker nå... men har ikke noe forhåpning på at det skal hjelpe fødselen i gang, men håper likevel... Prøvde alle kjerringråd sist, og det hjalp ikke. Fødte på 9 dag over likevel... Så de små kommer vel ikke før de har tenkt det selv. Skal ta et bad nå, og sove etterpå, så er det en dag mindre til termin, håper morgendagen går raskere enn idag.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter med 6 dager til termin og fikk beskjed av akupunkturen at jeg kom garantert til og føde i helga men jeg har mine tvil..

Føler også jeg har prøvd alt for og få ut denne ungen så får ta enda en vask av badet (med skuring av dusj o.l) og vaske uttav kjøleskapet så er nå hvertfall det gjort.

Nei er lei nå så føler med deg vil ha denna ungen ut..

Skrevet

Funka ikke å ut å gå iallefall, selv om jeg gikk fort oppover... Ble litt skuffa når jeg våkna i morest og ikke hadde noe tegn til noen ting. Men må vel bare vente da... Men VIL føde nå!!! Iallefall før overtid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...