3barns mamma Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Har vært ute å gått i oppoverbakker nå... men har ikke noe forhåpning på at det skal hjelpe fødselen i gang, men håper likevel... Prøvde alle kjerringråd sist, og det hjalp ikke. Fødte på 9 dag over likevel... Så de små kommer vel ikke før de har tenkt det selv. Skal ta et bad nå, og sove etterpå, så er det en dag mindre til termin, håper morgendagen går raskere enn idag.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Jeg sitter med 6 dager til termin og fikk beskjed av akupunkturen at jeg kom garantert til og føde i helga men jeg har mine tvil.. Føler også jeg har prøvd alt for og få ut denne ungen så får ta enda en vask av badet (med skuring av dusj o.l) og vaske uttav kjøleskapet så er nå hvertfall det gjort. Nei er lei nå så føler med deg vil ha denna ungen ut..
3barns mamma Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2008 Funka ikke å ut å gå iallefall, selv om jeg gikk fort oppover... Ble litt skuffa når jeg våkna i morest og ikke hadde noe tegn til noen ting. Men må vel bare vente da... Men VIL føde nå!!! Iallefall før overtid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå