Gå til innhold

stellekommode???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet av nettbutikker som selger fine stellekommoder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, sorry. Men ville bare si at jeg anbefaler stellebord istedet. Sånn kommode du åpner med badebalje nedi er ubrukelig. Vanskelig å åpne alene, og det søler vann nedover i skuffene, og baljen blir fort for liten. Det er bedre å legge en stellepute oppå en vanlig kommode eller vaskemaskina, og ha balje ved siden av. På gulvet eller på stativ. Vil du absolutt ha balje nedi ville jeg kjøpt et vanlig, gammeldags stellebord i plast. De myke badekarene oppi der er større og bedre, og selve stellebordet koster mye mindre.

Skrevet

Jeg må si meg helt enig med -gravid igjen-.

Vi hadde stellekommode til førstemann, og angret på å ha brukt 2500 kr av akkurat de årsakene hun lister opp over her...

Denne gangen blir det stellepute og balje ved siden av!

Skrevet

De selger en del stellekommoder hos babykos.no. Jeg har tenkt å kjøpe stellekommode der, og har hørt kjempemasse positivt om både badebaljen nedi og kvaliteten. Har aldri hørt fra noen av mine venninner at det lekker nedi skuffene på deres kommoder hvertfall...Kommer uansett til å bruke vårt vanlige badekar når baby blir litt større.

Skrevet

Aner ikke..Jeg fant ikke en eneste stellekommode jeg hadde lyst på jeg..=/

Jeg var også SÅ bestemt på at d var stellekommode jeg skulle ha, og trodde det var d mest praktiske, helt til en dag jeg og mamma var på barnas hus, og jeg fant et nyydelig stellebord jeg falt pladask for. først da så jeg ulempene med stellekommoder fullt og helt... dem med badebalje oppi gir deg en mindre skuff, og d er stor vare for at det lekker vann rundt omkring opp kommoden. det må også være et kav å rote i skuffer når man trenger noe..

dessuten så er d ikke bare å pakke bort en stellekommode når du ikke har bruk for den lenger...d kan du med et stellebord:)

Men om du absolutt vil ha en stellekommode, fikk jeg tips av ei aen her inne på bim, om å kjøpe kommode på IKEA( MALM kommodene) en anti-sklimatte, og bare kjøpe stellematte på f.eks barnas hus eller reflex til å legge oppå den. Badebalje kan du jo kjøpe utenom:)

Skrevet

Vi har stellekommode og har ikke hatt noen problemer med søl i skuffene.Heller ikke noe problem å åpne den alene. Mannen min er borte på jobb halve tida så jeg har badet jenta vår alene mange ganger i baljen der - holder henne på ene armen og åpner med andre hånda. Ser ikke problemet jeg:) Når vi etter noen mnd gikk over til å bruke badekaret tok vi ut badebaljen i kommoden og fikk dermed mer plass der. Klærne tar jo mindre plass i starten enn de gjør etterhvert når babyen blir større så passte fint å få ekstra plass da:) Når vi er ferdige med å bruke den som stellebord vil den fungere som vanlig kommode - skifter da ut hjula som er på med ben som fulgte med:) Har også flere venner som har samme stellekommoden og ikke hørt at de har vært misfornøyde med noe heller.Vet desverre ikke om noen nettbutikker som har det.

Skrevet

Vi har stellekommode fra www.treklover.no Den hvitemalte stellekommoden som heter Kasper.

Jeg bare dreit i råda om å kjøpe stellekommode, jeg ville i alle fall ikke ha en med åpne hyller, da jeg syns det ser rotete ut. Jeg kjøpte en badebalje fra ikea og babybadestativ som den kan ligge i og badet på gulvet. Den som fulgte med kommoden tok jeg ut slik at jeg fikk den ekstra skuffeplassen. Minuset er at man betaler for baljen man ikke får bruk for, men det fikk nå så være for jeg syns den kommoden er kjempefin og passer perfekt på vårt bad. Det følger med både hjul og føtter til den i tillegg til en plate man ka skru på når man kun vil ha den som kommode.

Skrevet

link til der jeg kjøpte den

www.mamma-mia.no

ser de selger en som er nokså lik også, men billigere som heter pia.

Skrevet

Vi har funnet en kjempelekker stellekommode på Reflex, Ivory fra Brio. Den er mer som et møbel, som veslejenta kan ha på rommet sitt når hun blir større. Det er ikke sånn med balje nedi, vi skal ha badebalje ved siden av. Kommer sikkert til å ha den mye oppi badekaret til å begynne med. Synes det er veldig mye finere, også er den såpass bred og lang at vi kan stelle babyen "vertikalt", noe jeg synes er mye tryggere enn "horisontalt". .men, det krever selvsagt at man har god plass på badet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...