Gå til innhold

Hvordan gå hurtig ned i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt på meg 5 kilo på ganske kort tid og føler meg helt jævlig!

Men jeg har alt for store pupper til å trene og ikke er jeg motivert til det heller, jeg vil bare kjappest mulig ned i vekt!

Noen tips? Hater kroppen min nå!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på her jeg og, trenger å gå ned 5kg fort!

Jeg trener litt da, men det går ikke fort nok nedover akkurat nå

Skrevet

Bruker du puppa som unnskyldning for å ikke trene så har du større problemer enn å gå ned i vekt!!=)

Skrevet

Kaste alt du har av godteri, sukker, kjeks, chips osv. Bytte ut salami og påleggssalater med mager skinke og andre lettprodukter uten kunstig søtningsstoff. Drikke et stort glass vann før hvert måltid. Spise grønnsaker som mellommåltid, ikke frukt da det inneholder mye fruktsukker.

Gå en halv times tur, helst i raskt tempo, to ganger til dagen.

Mange små måltider.

Skrevet

Hi du blond og takk for et normalt svar :)...

Jeg spiser ikke godteri, kjeks eller potetgull. Det jeg spiser er som regel litt tunge måltider. Hopper alltid over frokost, og som regel lunsj også, og kjører på med et stort måltid til middag sånn i 6 tida. Det er mer eller mindre alt jeg spiser. Er også glad i rødvin da :P....

Ellers så ja, puppene mine er grunnen til at jeg ikke trener. Hvis du var normalt høy og slank( bortsett fra de ekstra 5 kilo nå) og brukte G i bh så hadde ikke du heller likt å hoppe eller løpe, angelica :)

Skrevet

Det kan godt være at du har nedsatt forbrenning fordi du spiser et stort måltid i stedet for flere små. Det kan være skummelt å begynne med frokost og lunsj fordi du blir redd for å legge på deg enda mer, men det som skjer er at kroppen din slutter å spare på alt den får og begynner å forbrenne maten i stedet. Du vil også føle deg bedre hvis du fordeler maten over flere måltider. Frokost er dagens viktigste måltid. Etter klokka 20 bør du kun ha et lett måltid slik at du ikke går sulten til sengs.

Det er vanskelig å snu spisemønsteret, men når du er klar over det blir det lettere å komme over den vanskelige fasen. Hold ut, så ser du resultater etterhvert.

Du kan også redusere på salt, f.eks kutte ut å salte maten og erstatte strøsalt med krydder.

Skrevet

Ikke hopp over frokosten! Den er veldig viktig.

Også er et lite fint tips å spise samtidig som barnet ditt (iallefall sånn nogenlunde). Gå fort i 20 minutter hver dag, så ser du snart resultater!

Skrevet

protein-kur er bra da....selv om det ikke er så poppis lenger....

Skrevet

Jeg vet en kur som bare tar 2 dager, men jeg vil ikke få kjeft, så anbefaler deg heller å gå på turer og spise små og mange måltider og drikke 2 liter vann for dagen ;-)

Skrevet

åååååå, få høre hva 2dagers kuren er da, de som ikke måtte like det trenger jo ikke å gjennomføre denne kuren uansett:-)

Skrevet

Jeg går på MinCur akkurat nå. Den funker perfekt for meg. Har født to barn og har brukt denne begge gangene etter jeg har avsluttet ti mnd amming. Da har jeg begge gangene lagt på meg rundt 5 kilo som jeg ønsker å kvitte meg med raskt. MinCur sjokolademilkshake inneholder veldig lite kalorier slik at kroppen blir nødt til å tære på dine egne fettreserver. Jeg drikker da 3 glass milkshake til dagen i 3 uker i strekk. Ja, du må ha sterk vilje for å klare det, men det har jeg. Første gang jeg brukte den gikk jeg fra 74 kg til 68 kg på 3 uker og holdt meg der til neste svangerskap. Denne gangen har jeg gått ned fra 68 kg til 64 g (har nå en uke igjen av kuren) Er superfornøyd! Vet det er mange som er imot slike kurer og sikkert syns dette er et teit innlegg. Jeg har ellers en sunn og god livsstil, trener litt i ny å ne når jeg føler for det og spiser sunn mat.

Skrevet

Skal selvsagt stå 64 KG... :)

Skrevet

Du som brukte MinCur, hvor kjøpte du produktene?

Skrevet

kapp av en fot eller no, så ska du se d finnes ikke noe hurtigere enn d!

Skrevet

Det er en avansert form for jogging som innebærer lite (les,ingen) søvn og vill dansing på byn :-)

Skrevet

Hei;) Det første du bør gjøre er i hvertfall å spise faste måltider, og frokosten er kjempeviktig å få med seg da. Skriv opp ei liste eller noe med hva du skal ha til hvert måltid. Er du litt småsulten innimellom så spis frukt og drikk masse vann. Mosjon i 30 minutt til dagen anbefaler de for å holde seg noenlunde i form, så ta deg en kveldstur eller noe;)

Skrevet

Man går ikke så hurtig ned i vekt av å endre til et normalt, sundt kosthold, og ha en sunn livsstil med rolige kveldsturer... Man vil gå ned i vekt ja, sakte men sikkert, og på den aller beste og sunneste måten, men for å gå HURTIG ned i vekt som HI spør om hjelp til, så må d nok mer drastiske endringer til enn å bytte til magre produkter og grovt brød...

Jeg ville ikke anbefale en hurtig vektnedgang, men det finnes alltid deffekurer, som blir brukt i fintess/kroppsbyggemiljøer rett før mesterskaper og konkurranser..

Skrevet

Kutt karbohydrater

Nutrilett

Bare spise grønnsaker

Men spørs hvor lenge du holder ut da...

Dersom du har bmi over 30, kan du få reductil. Bruk det og ta deg en gåtur på 30-60 min hver dag

Skrevet

Ærlig talt, å bruke G-cup er da absolutt ingen unnskyldning for ikke å trene! det er da bare om å gjøre å finne seg en god sportsbh og å trene ting som egener seg bedre? Aerobic er kanskje litt slitsomt og vondt, men du kan da fremdeles sykle, trene vekter, gå/småjogge, svømme etc..

Selv bruker jeg 65 G til vanlig (er oppe i 75 H nå som jeg er gravid) og spiller aktivt håndball og trener på helsestudio.

Bare et spørsmål om å gidde, og å ha en god sportsbh eller to! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...