3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Denne uka har vært lang på jobb, tidlig opp, overtid og seint hjem. Idag var jeg med på tennisturnering. Dro rett etter jobb og spilte to kamper, hjemme igjen kl 22 ganske så ferdig;) Da hadde mannen fylt opp badekaret og laget det koselig der inne til meg, så jeg bare kunne synke ned i varmt vann og bare ligge der og kose meg:) Mmmmm, det var godt!! Og mange takk til snille mannen min:D
Gerbera og avleggerne :-) Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Åååååå, snille mannen :-) Du er sikkert like snill med ham i travle perioder, så du skal bare lene deg godt tilbake og nyyyyte det varme vannet :-)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2008 Storkoste meg! Badekaret har nemlig vært ødelagt siden september i fjor, så har ikke fått tatt noe bad siden rett før lillegutt ble født i august, så jeg kooooooste meg! Prøver å være litt spesielt snille med hverandre når vi har hatt tøffe perioder med jobb eller lignende. Siden mannen har vært masse hjemme med lillegutt denne uka og tatt de slitsomme kveldene alene, så skal han ut med vennegjengen i morra og kose seg, mens jeg skal være "barnevakt" og slappe av hjemme:) Badekar er helt fantastisk, og til alle som ikke har, en ting jeg absolutt vil anbefale å skaffe om man har plass:)
blond Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Høres ut som om dere har funnet en måte å fungere godt på selv i pressende perioder. Det er bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå